Postavila som sa a prišla krok bližšie k Benovi. Keď už sa naše pery takmer spojili, povedala som:,,Končím s touto hlúpou hrou".
Prutko som sa otočila až moje vlasy vrazili Benovi a odišla z miestnosti.
Prišla som do kuchyne a naliala si vodu z kohútika do pohára a napila sa.
,,Prečo mi to robíš?"ozval sa hlas za mojím chrbtom.
,,Čo ti robím"?otočila som sa a chytila sa jednou rukou kuchynskej linky.
,,Toto",zakrútil hlavou. Samozrejme ,že viem o čom vraví,ale budem sa tváriť ,že o tom neviem.
,,A ty si bol prečo na mňa hnusný celý čas?"mykol ramenami.
,,Vidíš ani ty nevieš".
Odišla som od neho a išla do obývačky, trošku si zatancovať. A viete koho som tam videla?
Jeremyho a Tamaru ako sa bozkávajú. Som z nich taká šťastná.
,,Aaaaa tu si",chytil ma Archie za ruku a začal so mnou tancovať. Bolo to super už dávno som tak nezasmiala.
,,Vieš čo ja už by som mala ísť domov",povedala som po chvíli.
Pozrela som sa na mobil a bolo 22:24. No...nie je zase až tak pozde, ale chcem už byť doma.
Jeremyho a Tamaru tu asi nechám.
,,Tak ja ťa odprevadím",usmial sa Arch a išlie si po bundu. Samozrejme som si pre ňu išla aj ja.
* * *,,Som rád ,že si dneska prišla",povedal pomedzi reč. Ideme po chodníku na našej ulici. Cesta je osvetlená len dosť slabími lampami, čiže je tu dosť tma.
,,Aj ja som rada".
On sa len jemne usmial ,no ten pohľad som cítila aj napriek tejto tme. Bol taký plný šťastia. Ešte nikdy som ho nevidela takéhoto rozžiareného.
,,Tak a sme tu",zastala som pri bráne ku nášmu domu.
Trošku zosmutnel. Nieee nechcem ho vidieť smutného.
,,Dobrú noc",pobozkala som ho na líce a on hneď zošťastnel.
Zablysli mu oči.
,,Dobrú noc",povedal ,ale stále neodchádzal. Tak ja som teda vošla do našej predzáhradky ,ale on sa ani nepohol.
No nič vošla som do domu a išla smer moja izba.* * *
,,Mmmmm",pretrela som si oči a vstala z postele.
Vošla som do kúpelne ,kde som sa osprchovala ,umyla vlasy a obliekla si tepláky a moje obľúbené Shawn Mendes tričko.
Ešte s mokrými vlasmi som zbehla dole do kuchyne na raňajky. ,,Ahoj",pozdravila som sa mame a zobrala si jogurt z chladničky. ,,Ahoj .Jeremy ešte spí?" ,,Neviem asi". Zobrala som si lyžičku a otvorila jogurtík.
,,Dobré ráno",pozdravil sa Jeremy, ktorý nadšene dobehol do kuchyne.
,,Dobré",odzdravili sme sa.* * *
,,Kedy si sa včera vrátil",zatiahla som Jeremyho po raňajkách do mojej izby. ,,Neviem asi o tretej ráno",mykol ramenami a ja som sa naňho šibalsky usmiala.
,,Čo je?"nechápavo na mňa zvraštil čelo.
,,Videla som vás",pousmiala som sa. Trošku sa začervenal a vtom sa spustil máš srdcervúci smiech. Určite nás je počuť až do Londýna.
,,Takže teraz spolu akože chodíte"?spýtala som sa a dúfala ,že odpovie áno.
,,Asi...no...neviem".
,,Akože nevieš okamžite jej napíš,že sa s ňou chceš stretnúť"!,rozkázala som mu.
Spravil tak ako som mu povedala.
,,Spokojná",ukázal mi správu .
,,Veľmi",zasmiala som sa.Pohľad Jeremyho
,,Ahoj",pozdravil som sa Tamare, ktorá na mna už čakala pred parkom.
,,Ahoj",jemne sa usmiala. Čakal som ,že ma aspoň objíme,ale nič. Ja som do sa ju trošku bál objať. Síce ja viem ,že včera teda dnes ráno sme sa bozkávali ,ale to bolo iné.
,,Tak čo potrebuješ"?spýtala sa a išla smerom ku jazierku.
,,Teba".Ups to aom nemal povedať. Zastavila a trošku zaraze sa na mňa pozrela.
,,Teda chcel som povedať,že... no... Ak nechceš nemusíš,ale bol by som rád keby si súhlasila..."
,,Prejdi k veci".
,,Ja len či by si nechcela so mnou...chodiť",usmiala sa a pobozkala ma.
,,To znamená áno"?chcel som si byť istý jej odpoveďou.
,,No hádaj",zasmiala sa a ja som ju silno objal a zatočil vo vzduchu (ps. Dúfam,že viete čo myslím)Ahojte dúfam, že sa vám táto časť páčila ak áno dajte vote alebo napíšte komentár.
Love you