3.

1.3K 66 14
                                    

A héten kezdődött Dalma kezelése, eddig elég jól viseli. Nincsenek mellékhatások, sem rosszullét. Kitalálja, hogy pénteken menjünk el közösen vacsorázni, sétálni egyet, kikapcsolódni. Nem akar a négy fal között gubbasztani, azért mert rákos. Zita elolvastatta vele a Kalandoros könyvet és most már ő is több képet akar látni. A vacsora végeztél a stúdió felé indulunk, hogy megnézzük Alexáék stúdióját, valamint a fotóit. Petra megkérte Valit, hogy kísérjen el minket, elvégre ő jobban ismeri Alexát. Kicsit izgulok azért, hogy milyen lesz a találkozó, igaz, hogy nem randi, meg nem is kettesben leszünk, de kíváncsi vagyok rá, hogy most hogyan fog velem viselkedni. Nem tudom, hogy tudnám-e megfelelően kezelni ezt a helyzetet. Nekem erre még lehet idő kell. A gondolatmenetemből Zita ránt ki, ahogy átkarolja a vállam és biztatólag rám mosolyog. Elsuttog néma „minden rendben" van mondatot, majd int a fejével Vali felé, aki már a bejáratnál vár minket.

- Gyertek! Elméletileg lassan végez Alexa – indul fel egy régi raktárépület lépcsőjén. Belépünk az ajtón, ahol szó szerint megcsap minket a hangos zene.

- Jó kis hely – pillant körbe Zita. Fotók mindenhol, ülőgarnitúra a szoba egyik sarkában, az íróasztal mögött egy fiatal lány éppen telefonál. Nem is értem, hogy hallhatja a telefonáló hangját ebben a nagy hangzavarban.

- Szia Betti! De régen találkozunk! – öleli át a lányt Vali, amint lerakja a telefont.

- Szia! Nem jártál erre mostanában! Menjetek be nyugodtan – int fejével egy nagy kétszárnyú ajtóra.

- Köszi! – mondja Vali és bevonulunk a másik helyiségbe. Itt kilátszódó téglafal volt, számtalan világítással, kellékkel és fotós cuccal. Két nagy hangfalból szól a zene, Alexa meg egy gép mögött áll. Egy fiatal nő a díványon fekszik, csak egy lepel takarja itt-ott. Kicsit sem jön zavarba, hogy hirtelen megjelentük öten. Alexa ránk köszön, majd lejjebb halkítja a zenét.

- Nem zavarunk? – kérdezi Vali, de azzal a lendülettel beül az egyik fotelbe.

- Nem – rázza meg a fejét Alexa, röviden rám pillant majd újra a lányra figyel – Lara! Ide figyelj, kérlek!

- Jó – motyogja a lány. Még pár újabb pózt vesz fel, amit Alexa kér tőle. De úgy látszik ő elégedetlen valamivel, mert csak a fejét rázza. Lerakja a gépet és a lányhoz sétál, leguggol elé és megigazítja rajta a leplet.

- A szemembe nézz Lara! – búgja neki, majd megnyalja az ajkait. Megsimogatja a lány arcát, majd visszasétál a gép mögé. Kattint párat, majd a szemét kezdi dörgölni – Mesélj Vali, milyen volt a múltkori randid azzal a pasival? Tényleg 60 éves volt, ahogy írta?

- Mi?! – kapja fel a fejét Vali egy újságból – Ja igen! Baszki! De nagyon nem látszódott rajta! Tök jól éreztem magam vele, figyelmes volt, udvarolt, ami már nagyon ritka! Meg is lepett vele!

- Levett a lábadról? Nem zavart, hogy több mint 30 év van közöttetek? – pillant ki Alexa Vali felé.

- Nem! A vacsoránál nem! De utána mikor már az ágyjelenetre került a sor, akkor már igen. Bár meg kell hagyni, elég jó teste van, odafigyel rá! – folytatja tovább Vali a mesélést, közben mi is helyet foglalunk a székeken, kanapén.

- Na akkor mi volt a gond? Nem állt fel a pöcök? – nevet fel a fotós.

- Nem! Ott küzdöttünk nem is tudom meddig! Kék bogyó meg nem volt neki persze. Mondta, hogy csak izgul, azért nem! Jah persze! Ki hiszi ezt el! Na mindegy! Én meg ott fekszem meztelenül az ágyon teljesen felizgulva és nem kapom meg amiért mentem! Látta rajtam a pasi, hogy elégedetlen vagyok! Kivonult a fürdőbe, majd előjött egy akkora nagy műizével, hogy olyat én még nem láttam.

Bízz bennem!Where stories live. Discover now