1✓Klaus Mikealson? Kdo že?

947 27 6
                                    

" No a? Co je mi po něm " řeknu.
" Caroline jenom jsem tě chtěla upozornit že je ve městě někdo nebezpečný nic víc " řekne Bonnie.
" Já jsem ta poslední která by toho Klause Mikaelsona mohla zajímat jde mu přeci o Elenu ne o mě " řeknu.
" To je asi fakt nezapomeň dnes má starostka narozeniny a pořádá ples tak u Lockwoodů buď včas a měj šaty" řekne s úsměvem.
" Děláš jako bys nevěděla s kým mluvíš za chvíli si jdu pro moje objednané šaty takže na plese Bonnie pa " řeknu laškovně s úsměvem. Bonnie odešla a já se nachystala na cestu do města.

" Jak jako že se ty šaty zničili? " Vypísknu.
" Moc se omlouváme ale nejde s tím nic dělat " řekne slečna omluvně.
" Super zkažený den " odfrknu si a odejdu. Vezmu telefon.
" Ahoj Car " ozve se.
" El stal se malér! Nemám šaty! Nevím co mám dělat " Začnu panikařit.
" Promiň Car ale já mám jenom jedny ale zkusím něco vymyslet ozvu se pa " řekne a típne to. Super! Co teď?! Sednu si na lavičku. Se zvláštním pocitem že to co se zkazit mohlo se se zkazilo jsem došla domů a něco mi cvaklo. Šaty na půdě! Rychle jsem tam vyběhla.

Přehrabuji se v těch krabicích snad hodinu. Za necelé dvě hodiny tam mám být. Elena volala že je jí to líto ale žádné šaty teď nesehnala. A pak se to stalo láska na první pohled. Překrásné modro bílé šaty. Byli dokonalé! Seběhla jsem s nimi do pokoje a oblékla se do nich. Vypadala jsem dokonale úžasně. Začala jsem se připravovat.
Vlasy, make-up, šaty, boty, šperky atd... Všechno hotovo a zkontrolováno. Dojela jsem tam. Otevřeli mi a jelikož jsem přijela samozřejmě pozdě všichni na mě koukali. Nervózně jsem se usmála a rychle přešla k přátelům. Objala jsem se s holkami a začali si povídat.
" Klaus je tady a to mi dělá starosti " řekne Elena už tak po sté.
" Já třeba nemám tušení jak vypadá " řeknu.
" Tak se otoč " řekne. Udělala jsem jak řekla. Stál tam blonďatý muž byl pěkný ale tajemný. Šel z něj strach. Upřeně se na mě díval. Odvrátila jsem pohled zpět k ostatním.
" Fajn budu se mu vyhýbat děsí mě " řeknu. Bratři Salvatore stáli ochranářsky u Eleny ale kdyby zaútočil na mě, Bonnie nebo Matta je jim to jedno. Tomu se říká přátelství...
" Dojdu si pro pití stejně za chvíli bude klasický tanec a jako každý rok mě pozve jenom Tyler " řeknu. Holky se uchechtnou a já zmizím ke stolu se skleničkami šampaňského. Jednu si vezmu.
" My dva jsme si ještě představeni nebyli že? Takovou krásku bych si pamatoval " ozve se hlas za mnou. Bylo mi hned jasné kdo to je. Klaus.
" To nebyli " přitakám a otočím se k němu odvážně čelem.
" Jsem Niklaus Mikaelson a ty lásko? " On se mnou flirtuje? Panečku.
" Caroline, Caroline Forbes " řeknu a nechám si od něj políbit ruku.
" Dámy a pánové zahajuji tradiční valčík " řekne Carol.
" Šla by jste si zatančit? " Zeptá se. Co teď? No mohla bych. Je to správné? Tak to nevím.    

**********

První kapitola 😂😌
540 slov

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat