10✓Hope

445 11 0
                                    

" Car zamiloval jsem se do tebe " řekne a koukne se mi do očí. Překvapeně jsem zamrkala. To přeci nejde nebo jo? Znova mě políbil.
" Tohle mi přijde celkem vtipné " uchechtnu se.
" Co? " Zeptá se.
" Že si si vybral zrovna mě " pousměju se. Zářivě se usměje a políbí mě. Takhle se líbáme ještě nějakou chvíli než nás vyruší hlas.
" Tati " ozvalo se kousek od nás. Rychle jsme se od sebe odtrhli.
" Hope jak to že nespíš? " Začne Klaus starostlivě.
" Ta paní v mém pokoji říkala že si pro mě přijde a já mám strach " zašeptá vystrašeně a zároveň ospale.
" Jaká paní? " Zeptala jsem se jí.
" Říkala že se jmenuje prázdnota " zašeptala.

Seděli jsme v obýváku a nikdo nevěděl co dělat. Nedivím se. Někdo chce očividně unést Hope a nikdo neví jak dál.
" Takže hlavní otázka je kdo to k sakru je? " Vyřkne Hayley otázku.
" Nevíme " podotkne Freya.
" Víme vůbec něco?" Zeptá se.
" Ne " odpoví Elijah. To není moc dobré.
" No víme že se jmenuje prázdnota a že chce Hope " řekne Freya. Moc tomu nepomohla.
" Fajn ničemu nepomůžeme že tu budeme sedět já jdu hledat v knihách a na googlu " řeknu a dojdu ke knihovně.
" Caroline má pravdu jdu k čarodějným knihám " řekne Freya a odejde. Rebekah mi šla pomoc. Klaus s Elijahem se šli ehm ehm mile zeptat do města. Hledáme. Zkusila jsem Google ale tam byly samé nepodstatné věci. Obrátili jsme s Rebekou celou knihovnu vzhůru nohama ale nic než jsme narazili na malou zapadlou knížku.
" Myslím že jsme něco našli " řekla jsem nadšeně že už nemusím hledat. Čtení mě baví ale tohle bylo spíš utrpení. Rebekah s Freyou ke mě přiběhli.
" Rebeko zavoláš Klausovi? " Zeptala jsem se rychle kývla.

Znova jsme se všichni sešli v obýváku ale tentokrát nad tou knížkou. Přečetli jsme jí nejmíň dvakrát ale nic o jejím zničení tam nebylo. Mlelo se tam jen o nějaké čiré temnotě a zničení temné síly ale ne o tom jak jí zničit. Takže nám ta knížka možná poskytla informace ale že by něco užitečného tak to ne. Byli jsme zoufalí kdo ví co budeme dělat.
" A co Marcel? " Zeptá se Rebekah.
" Půjdu se ho zeptat stejně jsem chtěla ještě jít na vzduch " řeknu. Nikdo nic neříkal tak jsem si vzala bundu a šla. Nepůjdu jen za Marcelem navštívím i Jace a poptám se. Došla jsem k Gerardovi domů. Nic nevěděl. Věděl jen že je tady ve městě a že někoho chce ale nevěděl koho. Dostala jsem z něj adresu Jace a také ho navštívila ale pochodila jsem snad hůř než u Marcela. Nasadil mi ale jednou větou do hlavy brouka.
" Temnotu zničíš větší temnotou na to pamatuj "
Nevím jestli jsem to pochopila správně ale musím najít větší zlo než je Inadu. Tedy tak se jmenuje prázdnota pravím jménem. Upřímně tuším co měl namysli ale nechci zacházet tak daleko když nic nevíme. Nebo se tím jenom snažím skrýt svůj očividný strach z pravdy. Jo jsem srab.

Došla jsem zpět k Mikaelsonům.
" Tak co víš něco? " Zeptá se Freya s nadějí.
" Nemají ehm tedy Marcel nemá tušení jak jí zničit " řeknu rychle.
" Nemají? " Podotkne mojí chybu Rebekah.
" Marcel nebyl sám měl tam i nějakou návštěvu " řeknu rychle vymyšlenou lež.
" Takže zase nemáme nic " řekne Elijah. Promne si spánky. Co budeme dělat? Nemám tušení...

********
545 slov🔥🖤😂
Takže nová kapitola mi dala trochu zabrat nevěděla jsem jak pokračovat tak snad vám tohle východisko prozatím postačí 🤞🖤🖤
Tak při další kapitole snad mi půjde lépe napsat 😂😂😂🤞🤞
Mám vás ráda ❤️❤️

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat