" potřebuji si to rozmyslet mohla by si prosím odejít" řekne. Párkrát jsem zmateně zamrkala ale beze slova jsem odešla. Celý zbytek večera jsem jen chodila a snažila se nepřemýšlet. Nevím co bude. Nechci Klause ztratit ale myslím že je konec. Chovám se jak patnáctiletá zamilovaná puberťačka. Proč tak hysterčím? Dokázala jsem se zamilovat po druhé dokážu to i po třetí nebo ne? Kéž bych ho nikdy nepoznala. I když já jsem ráda že jsem ho poznala. Bože!? Jsem tak zmatená. Došla jsem k baru. Měla bych jít domů. Jenže nemůžu. Našla jsem si nějaký cenově dostupný hotel. Někde spát musím. Nemůžu jen tak nakráčet k Mikaelsonům a říct tak jsem tady jdu spát. Sedla jsem si do prázdného boxu. Po chvíli si ke mě někdo přisedl. Marcel.
" v pohodě?" zeptá se jemně.
" Ne. Asi se vrátím do Mystic Falls" řeknu.
"dobře ale měla by si to říct Jaceovi byl rád že si tady" řekne smířeně.
" dobře zajdu za ním zítra" pousměju se. Došla jsem do hotelu. Pomalu to začínám vzdávat. Láska není asi pro mě. Možná že by nám to s Klausem stejně nevydrželo. Nebo možná jo? Nechci přemýšlet nad budoucností s ním když možná stejně žádná nebude.************************
Ráno jsem se probudila asi v pět. Nevím co dělat. Jsem rozhodnutá dneska zajít za Klausem. Vím že říkal že potřebuje čas ale já nebudu na jeho rozhodnutí čekat věčnost. Oblékla jsem se a upravila. Je okolo deváté takže čím dřív tím líp. Opravdu pomalým krokem jsem došla k těch proklatě děsivým dveřím. Zazvonila jsem. Nemám ponětí co řeknu. Snad začne on. Dveře se otevřeli a za nimi stál Klaus. Víc vystrašená jsem snad v životě nebyla.
" Musíme si promluvit " šeptnu. Kývne a vyjde za mnou ven.
" Takže co dál? " zeptám se narovinu.
" Přemýšlel jsem a to hodně miluju tě Car-Colette ale nemyslím si že máme budoucnost " začne.
" Takže..."
" Je konec...nevadí mi že si všem lhala vadilo mi že si lhala mě... " dokončí svojí myšlenku. Ikdyž jsem s tímhle koncem počítala bolí to. Slzy mi stékali po tvářích.
" takže konec? " zašeptám. Kývne. Chvíli jsem si naivně myslela že řekne zůstaň ale nakonec jsem se bezeslova sebrala a odběhla. Takže jedu domů...Nemůžu přestat brečet. Má pravdu mohla jsem mu to klidně říct. Bylo by to lepší než se to dozvědět jinak. Sedla jsem si na lavičku. Vedle mě si sedla jiná osoba. Annabelle.
" Ahoj sestřičko " pousměje se na mě.
" rozešel se se mnou " řekla jsem s pláčem. Objala mě.
" To se spraví jsem tu s tebou " řekne.
" Nikdy už mě neopouštěj ano? " kouknu na ní.
" Neopustím "
" Chci se vrátit do Mystic Falls s tebou. Pojedeš prosím? "
"Pojedu s tebou až na kraj světa "
" Došla by si k nim pro moje věci myslím že jsem poslední osoba kterou chtějí vidět " zeptám se.
" Jistě a ty si jdi sbalit věci na hotel " mrkne na mě a rozejde se směr dům Mikaelsonů.*****************************
500 slov
Dnes trošku smutnější kapitola 😅
Další kapitola bude chvíli z pohledu Annabelle.No Klaroline se rozešli
kdo by to byl řekl že zrovna Klaus jí takovouhle maličkost neodpustí
zrovna on který lže a podvádí všechny okolo sebe....
už není moc kapitol dokonce takže to jak to bude pokračovat vám neprozradím budete si muset holt počkat 👑🖤👌
Posledních šest Kapitol a náš milovaný pár se rozešel
Dají se snad znova dohromady a nebo jí Klaus nechá prostě odjet?
ČTEŠ
Secret ( TVD, TO- Klaroline )
AcakCo když má Car tajemství? Co když Caroline Forbes není její jméno? Co když má sestru nebo víc? Co když se světoznámý psychopat zamiluje do tajemné blondýnky? Bude Klaus Mikaelson stále milovat Caroline Forbes když se dozví kdo doopravdy je? Nechte...