🔥🖤Konec🖤🔥

305 9 0
                                    

Pohled vypravěče

No každý příběh má svůj konec. I tenhle musí skončit. Možná vás zajímá jak to všechno vlastně skončilo potom šťastném konci. Tak například Elijah odjel s Hayley začít žít nový život. Hope už je dospělá a má svého prince Landona. Rebekah dala Marcelovi konec na věky. Přestěhovala se do Itálie a řekla bych že žije v celku šťastne. Marcel se s tím holt musel smířit. Johnathan se nám šíleně zamiloval ale naše malá čarodějka Davina kterou oživili o něj nejeví nijak zvlášť zájem po ztrátě Kola. Asi se ptáte jak dopadl Kol a An. No docela špatně. Žili spolu asi rok než se rozhodli že to asi úplně nebude fungovat. Annabelle se vrátila k obíhání všech barů v NY. Za to Kol odjel daleko od všech. Možná pořád An miloval ale přesto si oba uvědomovali že to nemá smysl. Oba byli až moc rozdílní. Teď ale samozřejmě k našemu hlavnímu páru na který tady asi všichni čekáte. Tak se dejme do toho.

Pohled Colette

Je to už tolik let a já a Klaus no nejde to vyjádřit slovy. Narodili se nám dvojčata. Dárek od An. Dokázala zařídit abych mohla mít vlastní děti. Nádherný dárek. Jsou to už velké čarodějky. Nikdy bych si před těmi 5-6 lety neřekla že nakonec budu sedět v náručí svého manžela v obložení dvou dětí. A už vůbec bych neřekla že si vezmu zrovna Klause. Jakéto překvapení. Vzali jsme se. Bylo to náhlý a vlastně to bylo ve Vegas. Jaké to klišé. Nelituju toho.
" nad čím přemýšlíš lásko?" zeptá se sladce Klaus.
" nad tímhle vším" řeknu a usměju se.
" miluju tě" řekne.
" já tebe" řeknu. Políbíme se. Vždycky jsem si myslela že šťastné konce dostávají jen hrdinové. No já a Klaus jsme ukázkou naprostého opaku.

***********************
No a máme tady konec 👌😅🖤
Docela mě zaskočilo jak rychle to uteklo
Snad vás tenhle konec nějak neodradil 😂
Prostě všichni teď píšou samý sad konce tak jsem to chtěla trochu změnit 👌❤️🙄
Pac a pusu tenhle příběh mi bude chybět ❤️❤️❤️🖤🖤🖤

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat