....černé dlouhé šaty s lodičkami. Tak si samozřejmě Kol vzal černou kravatu. Byl čas odchodu. Colette na nás už netrpělivě čekala.
*****************
Dojeli jsme na místo. Mezitím co se Letta cukrovala s Klausem já tancovala s Kolem. Myslím že ho skutečně miluju. Po těch letech se znovu zamilovat je tak zvláštní pocit. Normálně bych si prohrála s jeho city a pak jako obyčejně bez viny odejít. On byl jiný a já s ním taky. Jo to je fuk. Dotančili jsme a šli velmi zamýšleně vedle sebe dokud jsme úplně na stejno neřekli.
" co jim jako řekněme?" tomu jsme se zasmáli. To nějak dáme. Došli jsme za Elijahem, Rebekou, Klausem, Colette, Hope, Hayley, Freyou, Marcelem a Johnathanem. (doufám že jsem nikoho nezapomněla 😂😂😅) Zvláštně na nás koukali.
" potřebujeme s vámi mluvit" řekněme opět na stejno. Jen jsme se na sebe uculili. Nad tím většina naznačila že bude zvracet. Ehm ehm Marcel a Jace samozřejmě.
" řekneš to ty nebo já?" zeptám se.
" prostě to řekněte" řekne Freya nedočkavě.
" jak jistě všichni víte chodíme spolu... " začnu. Nad tím se Rebekah málem udusí šampaňským.
" cože?! Co všechno mi uniklo?" vypískne.
" fajn skoro všichni" podotknu.
" no Kol mě...no on mě..." začnu nervóznět.
" požádal jsem jí o ruku" řekne Kol nakonec. Všichni na nás naprosto vykulili oči.
" a já řekla ano" řeknu a ukážu nádherný diamantový prstýnek. Všechny holky se na něj ihned šli podívat.
" ten je taaaak nádherný" vypískne Rebekah.
" překonal si se bratře" podotkne a obejme ho. Všichni nám přáli ačkoliv byli dost zaražení.************************
O půl roku pozdějiPohled Kola
Stál jsem před zrcadlem a upravoval si kravatu. Dnes je ten dokonalý den. Beru si svojí lásku myslel jsem že po smrti Daviny se už nezamiluju jenže pak se v mém životě objevila Belle. Nejúžasnější žena na celém světě. Miluju jí. Do místnosti někdo vešel ani jsem se nemusel otáčet kdo to byl. Položil mi ruku na rameno.
" je to tady bratře" řekne Elijah.
" ano to je" pousměju se.
" miluješ jí že?" koukne na mě.
" žertuješ že ano?" podívám se mu zpříma do očí.
" víc než sám sebe"
" zase nepřeháněj" zasměje se a se smíchem se bratrsky obejmeme.
" taková rodinná idilka beze mě" ozve se za námi Klaus v těsném závěsu Letty.
" a co vy a vaše svatba? " úšklíbnu se. Oba dva se zarazili a nervózně na sebe koukali.
" no....my...no zatím nám to vyhovuje tak jak to je že ano zlato?" pousměje se Lotta. Klaus se na ní s úlevným pohledem usmál. Nad tím jsem se musel zasmát.Pohled Annabelle
Je to tady. Můj osudný den. Dívala jsem se na svoje nádherné šaty.
" vypadáš dokonale " objeví se za mnou Jace. Pousměju se.
" Johnathane potřebuji se tě zeptat na důležitou otázku" začnu.
" tak se ptej" pobídne mě.
" jelikož mi jde Colette za svědka a Hayley s Rebekou za družičky tak...já vím že se ptám trochu pozdě ale dovedl by si mě k oltáři?" kouknu na něj. Překvapeně se na mě podívá.
" samozřejmě bude mi ctí" vydechne. Usměju se a obejmu ho.*****************
Pohled třetí osoby:Nastala ta chvíle. Všichni už netrpělivě čekali na nevěstu stejně jako ženich. Ano sice to byl tisíci letý upír ale pořád velmi zamilovaný a nervózní. Pak se to stalo začala hrát hudba a všichni se postavili. Začali chodit družičky a pak vyšla ona. Ta nejkrásnější žena ve sněhově bílých šatech až na zem se závojem. Po boku Johnathana Hale. Dovedl jí až ke Kolovi. Mohl na ní oči nechat. Po svatebním obřadu zasvětil své životy jejich lásce a potvrdili to polibkem z pravé lásky.
****************************
590 slov
A je tu předposlední kapitola
Budu se snažit napsat poslední co nejdřív ale nic neslibuji 😅❤️
Snad se vám líbí tenhle konec nechtěla jsem nějaký drastický tak jsem nechala happyend ❤️😂😂
ČTEŠ
Secret ( TVD, TO- Klaroline )
RandomCo když má Car tajemství? Co když Caroline Forbes není její jméno? Co když má sestru nebo víc? Co když se světoznámý psychopat zamiluje do tajemné blondýnky? Bude Klaus Mikaelson stále milovat Caroline Forbes když se dozví kdo doopravdy je? Nechte...