19✓jak to vlastně bylo s An a Kolem?

335 9 0
                                    

Naposledy z pohledu Annabelle s Kolem:
" ahoj" usměju se.
" Co ty tady Belle? " zeptá se Elijah.
" přišla jsem pro Colettiny věci dnes odjíždíme do Mistyc Falls a ona tady nechce nic nechávat" řeknu.
" no já už půjdu ráda jsem vás viděla tedy alespoň většinu" mrknu na Klause.
" počkej An půjdu s tebou" řekne Kol s úsměvem.
" Vážně jí necháš odjet?" slyším Elijaha. Klaus na to nic neřekl tak jsem odešla.

Pohled Annabelle

Šli jsme v celkem nepříjemném tichu na to jak jsme se bavili před tím.
" takže ty odjíždíš také že?" začne.
" no ano... " odpovím neurčitě. Bohužel nastalo znovu to tíživé ticho. Nevím proč jsem z Kola tak nervózní.
" budeš mi chybět" ani nevím jak ale prostě to ze mě vypadlo. Absolutně vůbec se neznáme. Nevím jak mě to napadlo. Taková hloupost! Určitě mu to přijde směšné.
" ty mě taky" řekl. Vůbec nepoužil sarkasmus. Myslel to vážně... Divné. Docela mě to zahřálo u srdíčka. Teda co to melu hezké přátelské gesto to bylo. Nic víc v tom určitě není. Prostě nemůže být. Pokračovali jsme dál v cestě. Dorazili jsme na místo určení.
" půjdu za nimi nahoru" řeknu a otočím se na něj. Kývne.
" já si tu ještě na tebe počkám" úšklíbne se jako správný Mikaelson. Zasměju se a vejdu dovnitř. Samozřejmě už z dálky slyším Marcela
".....kvůli věčně arogantní a samolibé sestře která... " zastavím ho.
" zkus to do říct Gerarde!" ozvu se. Marcel zvedl ruce nad hlavu. Tomu jsem se jen zasmála.
" jedem?" zeptám se. Kývne. Dost těžce se mi to říká ale nechci odjet. Zamilovala jsem se do tohohle místa a možná nejen do místa... Sešla jsem schody a zkontrolovala své věci v kufru jestli jsou všechny. Až pak jsem se vydala za Kolem.
" no je čas se rozloučit " řekněme na stejno. Oba se zasmějeme. Pak jsem se zahleděla do jeho krásných očích. Ani jsem si nevšimla jak moc blízko mě je. Jak moc blízko jsou jeho rty. Pak BUM! Políbil mě. Oba dva jsme se do toho dostatečně ponořili.
" Annabelle jedem!" slyším v pozadí téhle dokonalosti. Odtrhla jsem se překvapeně. Culila jsem se jako blbec ale bylo mi to jedno.
" bože je tak sladký" řeknu a nasadím co nejsladčí úsměv. Zamávám mu jako omámená a on mi to oplatí se stejným výrazem. Nasedli jsme a vyrazil. Už teď mi jeho rty chybí stejně jako on celý. Sestra se rozbrečela. Je mi jí líto.
" nepřišel si pro mě" šeptla tiše.
" uvidíš všechno bude lepší Lett" usmála jsem se. Kývla a pak usnula.

*************************

Když se nějakým zvláštním způsobem Kol dozvěděl že jedeme do NY. Musel jet taky. Vyznal mi lásku tím nejhezčím způsobem jaký si dívka dokáže představit. (tak si něco představte😂😂😂👌❤️)

**************************

Když jsem se dozvěděla o plese v Mystic falls od Letty. Věděla jsem že tam musí. Všichni musíme. Bylo na čase aby se k sobě vrátili. A my jedeme jelikož by bylo fajn oznámit jednu úžasnou novinu kterou zatím nebudu říkat.

***************************

Oblékli jsme se na ples jako správně slazený páreček zamilovaných nadpřirozených. Na sobě jsem měla...

**********************************
505 slov❤️❤️
Budu doufat že vám nevadí jaký blbce jsem udělala z obou dvou
😂😂
Jinak doufám že se vám to líbí. Navazuje to na příběh Letty a Klause❤️
Další kapitola bude předposlední a pak už jen konec což je jak ty postavy dopadli v budoucnosti 😂😂❤️

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat