Mám nebo ne?
" Tak dobře " vyhrknu. Proboha?! To je ale blbost co jsem udělala! Začala hrát hudba.
" Vypadáš dokonale " řekne Klaus.
" Já vím " řeknu. Nemůžu se ho bát! Usměje se. Proboha on je tak sladký. Co to melu?! Není. Je to monstrum. Hlavně klid! Tančí ale vážně úžasně.
" Takže Caroline popravdě jsem nečekal že nabídku tance přijmeš " řekne.
" To já taky ne " přitakám. Znova se usměje.
" Co kdybychom si šli někam promluvit?" Zeptá se.
" Ne zastav, to že příjmu nabídku na jeden tanec neznamená že to vede k nějakému přátelskému rozhovoru na to bych řekla že jsem o tobě Klausi slyšela dost " zastavím ho dříve než se tohle přesune někam kam se to dostat nesmí.
" Dobře " řekne zaskočeně ale pořád si držel svůj úšklebek. Hudba skončila a my přestali tančit. Dřív než stačil něco říct jsem zmizela v davu. Panebože! Já! Tancovala! S! Klausem! Mikaelsonem! Až se to dozví ostatní asi to s nimi sekne. Došla jsem k nim pořád zároveň vyděšená ale svým způsobem mě fascinoval. Co to říkám! On není fascinující je to psychopat. Určitě už ani neví jak se jmenuji.
" Kde si byla Car? Už dlouho tě hledáme" zeptá se Bonnie.
" To mi neuvěříte s kým jsem tancovala..." řeknu sklesle.
" S kým? " Zeptá se El.
" Snad ne zase Tyler " zažertuje Damon.
" Ne " řeknu.
" Tak s kým? " Zeptá se zmatený Stefan.
" Pokud to nebyl Klaus tak dobrý ne? " Řekne Damon.
" No..." Začnu. Všem zmizel úsměv z tváře.
" To snad ne " řekne Damon.
" Jo " řeknu zaraženě.
" Jak si mohla tančit s tím..s tím " začne Elena naštvaně.
" S kým? " Ohradím se. Ani nevím proč jsem se tak naštvala.
" Caroline snad ho nechceš obhajovat?!" Řekne Bonnie. Zakývala jsem hlavou v nesouhlas.
" To ne ale..." Řeknu.
" Ale co? " Zastaví mě Stefan.
" Není tak špatný jak o něm mluvíte " řeknu.
" Caroline to nemyslíš vážně? " Vypískne tlumeně Elena.
" Je to monstrum zabil spoustu lidí vždyť nemá ani náznak svědomí Car " řekne Stefan.
" Asi máš pravdu " řeknu tlumeně.
" Doufám že se mu budeš vyhýbat " řekne Damon.
" Jistě " pokývám lehce hlavou. Objeví se tam Klaus. Jako doslova objeví. Leknutím lehce nadskočím.
" No tys tu chyběl " řekne Damon.
" Jdu si pro Caroline " řekne. Všichni na mě hodili podezřívaví pohled. Já jen zmateně přelétávám pohledem z přátel na Klause.
" Cože? " Dostanu ze sebe po chvíli.
" Slyšela si " řekl.
" Ne " vyhrknu.
" Nechceš abych ublížil tvým přátelům že ne?" Zeptal se chladně s nádechem krutosti. Víc se mi líbil když byl...co to melu nelíbí se mi. Nabídl mi ruku. Shlédla jsem vyděšené výrazy přátel. Podala jsem mu ruku a on se se mnou přemístil ven. Zastavil se u černého auta. Otevřel mi dveře.
" Nastup " řekne tajuplně.
" Kam pojedeme? " Dostanu ze sebe.
" Uvidíš " řekne s klasickým úšklebkem. Strach ze mě pomalu opadal. Nasedla jsem. Zavřel za mnou dveře. V hlavě se mi točili pořád stejné otázky. Kam jedeme? Proč jedu s ním? Proč já? Co se mnou udělá? Nerozumím tomu. Chtěla bych se zeptat. Chtěla bych to vědět. Proč zrovna já? Mohl vzít Elenu nebo Bonnie ale obyčejnou upírku? Je to nelogické. Ani nevím jak ale usnula jsem.*******
Věnováno nobodyfour 😂❤️❤️❤️ budu ráda za rady s příběhem
500 slov
Lowískuju vás 😂😂😂🖤
ČTEŠ
Secret ( TVD, TO- Klaroline )
CasualeCo když má Car tajemství? Co když Caroline Forbes není její jméno? Co když má sestru nebo víc? Co když se světoznámý psychopat zamiluje do tajemné blondýnky? Bude Klaus Mikaelson stále milovat Caroline Forbes když se dozví kdo doopravdy je? Nechte...