" nečekáš že jí zabiju že ne? Nic mi neudělala což se o tobě říct nedá " Zasměje se arogantně.
" prosím tady přeci nejde o nás dvě jde o to dítě já tě prosím o pomoc udělám cokoliv tak... " začnu.
" Prosím pomoz mi Collet! Prosím neopouštěj mě! Prosím! Nepřipomíná ti to něco sestřičko " řekne zlostně.
" Probudila si mě zbytečně! Tobě za žádných okolností nepomůžu s radostí si půjdu zase lehnout " koukne na mě otráveně.
" To mě musíš tolik nenávidět! Zabila si Megan! Naší sestru! Měla jsem důvod tě tam nechat shořet! " Vyhrknu.
" A to ti řekl kdo? Gabriell?! A ty si mu to samozřejmě spolkla i s navijákem! Když jsem se tam vrátila Megan už dávno měla kulku v hlavě a Jess s Gabriellem byli už dávno pryč " odpoví mi přešle. Zaskočeně jsem zamrkala.
" To jsem nevěděla " šeptla jsem.
" Tak si si řekla proč věřit své sestře když můžu věřit naprosto cizímu psychopatovi " odfrkne si.
" Kde je to dítě? " Zeptá se po chvíli.
" Je vedle " řeknu zařazeně.
" Doufám že nikomu nebude vadit když jí použiji jako takovou menší návnadu " řekne s úsměvem.
" Myslím že to asi bude " odpovím s uchechtnutím.
" Naštěstí mám plán B ale stejně s to dítě potřebuju vidět " řekne. Zavedla jsem jí vedle do místnosti. Hayley se na mou sestru tak vražedně dívala že jsem normálně měla strach že po ní skočí. Bell se na ní tak podívala a protočila oči.
" Já chci pomoc vaší dceři a vy mě očividně tady nechcete tak fajn zabijte si tu vaší Inadu sami " odfrkne si a uraženě založí ruce na hrudi. Hayley provinile sklopí oči. Bell si odfrkne.
" Ann no tak " kouknu na ní prosebně.
" Fajn " řekne a chytí malou Hope za ruku.
" Nebude tak těžké jí najít ale její krev asi nemáte co? " Zeptá se s úšklebkem.
" Ne to fakt nemáme " koukne na ní Elijah.
" No co zkusila jsem to " usmála se na něj. Kouknul na ní jakovážně?! výrazem.
" Najdu jí ale chce to čas " protočí oči.
" To jste všichni vždycky tak upjatý? " Koukne se na všechny.
" Já ne ale kdykoliv zavtipkuju schytam dýku do srdce " uchechtne se Kol.
" Líbíš se mi jsem Annabelle Hale a ty? " Usměje se na něj.
" Kol, Kol Mikaelson " usměje se zářivě. Oni spolu opravdu flirtují. Ale no tak! Tohle je opravdu ujetý! No musím to nějak přejít.Seděli jsme nad tou mapou dlouho do noci sestra nevypadala vůbec unaveně. Taky toho naspala dost ale stejně se pořád soustředila. Je to zvláštní.
" Mám jí! " Řekne najednou. Všichni vyletěli do stoje.
" Mohlo mě to napadnout " Odfrkne si Rebekah.
" Tak jedeme " Zavelí Freya.
" Já jsem pro " řekne bez zájmu Bell. Vyšli jsme a nasedli do auta. Jela jsem já, Bell, Klaus, Freya a Kol jelikož se asi nudil. Já a Klaus si musíme promluvit. Miluju ho ale nevím co mám z něho vyčíst když ví vlastně celou pravdu. Mám strach z jeho reakce. Co když se přes to nepřenese? Nesmím nad tím přemýšlet. Teď je na prvním místě Hope. O tu teď jde. Dojeli jsme na místo.**************
500 slov 🖤🖤
S touhle kapitolou jsem si dala dost na čas tak snad se bude líbit ♥️🤞😅😍
Jak to asi bude dál?
Myslíte že přeskočí jiskra mezi Annabelle a Kolem nebo mezi někým jiným?
Je možnost že to bude
AnnabelleXKol= Kolbell😂😂😂😂
AnnabelleXElijah= Annajah😂😂😂
AnnabelleXFinn= Finnabelle😂😂
AnnabelleXMarcel= Marabelle 😂😂😂
(Já se očividně nudím👌👌)
Ale i další
Jaký by se vám líbil shipp?? Nebojte se napsat ♥️🖤😂👌🔥
ČTEŠ
Secret ( TVD, TO- Klaroline )
RandomCo když má Car tajemství? Co když Caroline Forbes není její jméno? Co když má sestru nebo víc? Co když se světoznámý psychopat zamiluje do tajemné blondýnky? Bude Klaus Mikaelson stále milovat Caroline Forbes když se dozví kdo doopravdy je? Nechte...