7✓jen přátelé

501 12 1
                                    

" Jen....dnešek byl náročný půjdu si raději lehnout " dostala jsem nakonec ze sebe. Sedl si na gauč.  
" Vážně si nechceš promluvit? " Zeptá se.
" Nechci tě zatěžovat svými problémy Elijahu " řeknu.
" Nezatěžuješ " řekne a upraví si oblek. No tak počkat?! On v něm i spí?! Páni! Trochu zaraženě jsem si vedle něj sedla.

Mohli jsme si povídat snad hodinu. Je celkem milí. Nečekala jsem že zrovna on umí být takový naslouchací typ.
" Já si půjdu na chvíli lehnout očividně prášky na spaní nepůsobí tak to alespoň zkusím " řeknu. Pomalu se začnu zvedat. Chytí mě za ruku a stoupne si vedle mě. Mám celkem strach co chce udělat. Pomalu se ke mě nahnul a dřív než jsme mu v tom stačila zabránit mě políbil. Proboha! Lehce jsem ho od sebe odstrčila. Soucitně jsem se mu podívala do očí.
" Já..já Elijahu..." Začnu ale přeruší mě.
" Chápu necítíš to samé mrzí mě že jsem tě dostal do téhle situace " řekne. Je to gentleman ale očividně poslední na zemi.
" Promiň doufám že nadále zůstaneme přáteli " řeknu omluvným hlasem.
" Ale jistě " řekne a smutně se usměje.
" Tak dobrou noc " řeknu a odejdu.

Celou noc jsem nespala. Cítila jsem se divně. Nikdy by mě nenapadlo že zrovna Elijah. Z pokoje jsem vyšla až v devět. Nevím co dnes budu dělat. Došla jsem do kuchyně kde byl Klaus s Freyou. Klaus mě téměř probodával nenávistnými pohledy.
" Stalo se něco? " Zeptám se. 
" Ne " odsekne.
" Tak proč mě zabíjíš pohledem? " Hodil po mě ještě jedovatější pohled. Freya ihned vyklidila pole.
" Co máš za problém Klausi? " Zeptám se ho na rovinu.
" Nic jen jsem chtěl popřát tobě a bratrovi hodně štěstí " řekne jedovatě.
" Co? " Dostala jsem ze sebe po chvíli.
" No ty a Elijah nebo snad ne? " Řekne a začne se nebezpečně přibližovat. Automaticky začnu couvat ale brzy narážím do ledničky. Své ruce dá vedle mé hlavy tak abych nemohla odejít. Značně jsem znervózněla.
" Odpovíš mi? " řekne bez značných emocí.
" Jak si na to vůbec přišel že bychom já a on něco spolu měli? " Zeptala jsem se zaraženě a lehce vyděšeně.
" Viděl jsem vás jak se líbáte " řekne zhnuseně?
" Ne já a Elijah spolu nejsme " téměř jsem zašeptala. Jako bych měla knedlík v krku. Nic na to neřekl a odešel. Chvíli jsem tam zaraženě stála. Když jsem se vzpamatovala vyběhla jsem jako tryska do svého pokoje. Dnes rozhodně nemám v plánu vylézt ani na krok.

Celý den jsem byla v pokoji. Přemýšlela jsme nad Klausem. Proč byl tolik naštvaný kvůli Elijahovi? Jako by žárlil. Ale proč by měl žárlit? Žárlil by pokud by ke mě přeci něco cítil ne?

Byl už večer a já se rozhodla se vykrást alespoň něco sníst. Došla jsem do kuchyně.
" Ehm ehm " ozve se za mnou. Sakra! Pomalu jsem se otočila.
" Klausi " vyklouzlo mi. Jen se ušklíbne.
" Tak já půjdu už spát " řekla jsem a pokusila se okolo něj proklouznout. Chci se vyhnout tomu trapnému rozhovoru který by jisto jistě přišel. Jenže on mě chytil a přirazil znova na ledničku. Co s tou ledničkou pořád má? Snažila jsem se myslet na vše možné jen abych nevnímala jeho vůni. Nic neříkal a jen se vpíjel do mých očí. Byla jsem tak ponořená do jeho krásných modrých očí že jsem sotva postřehla že se ke mě začal přibližovat.

*******

540 slov
Co myslíte políbí jí? Kdo ví. 😁😁😂😂

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat