4✓vysvětlení

573 18 3
                                    

" musel jste si mě splést " řeknu.
" Asi ano omlouvám se slečno " řekne omluvně a odejde. Vím že mě poznal ale naštěstí to pochopil. Doslova jsem se vyřítila z baru na čerství vzduch. Klaus mě téměř doběhl.
" Co se stalo? " Zeptal se.
" Nic se nestalo tak jedeme" vyhrknu.
" Ale jistě " řekne zaraženě. Jasně že jo nevěří. Hádám že něco tuší. Je to zvláštní. V jednu chvíli mě chce zabít v další se mnou flirtuje a pak mi připadá jako bychom byli kdovíjaký přátelé a nakonec vyhrožuje mým přátelům. Nechápu ho. Otevřel mi dveře u auta. Jeli jsme ani ne čtvrt hodiny když jsme přijeli k obrovskému domu. Musela jsem se tvářit komicky. Vystoupila jsem z auta.
" Páni " téměř neslyšně jsem vydechla. Klaus se jenom lehce pousmál. Otevřel dveře.
" Takže se ti tu líbí? " Zeptal se i když můj výraz mu musel jasně dát najevo veškeré emoce. Je to tu boží!
" Ale pořád chci domů Klausi " řeknu mu odpověď předem na nevyřčenou otázku. Jen se uchechtl.
" Moc se nesměj já to myslím vážně " řeknu mu nejvíc vážně jak umím. Úsměv mu na chvíli zmizel ale jak rychle zmizel tak se i rychle objevil.
" Kdopak to je Klausi? " Ozve se za mnou ženský hlas. Otočím se. Někoho mi strašně připomněla.
" Freyo tohle je Caroline, Caroline tohle je má sestra Freya" řekne. Freya? Tohle jméno už jsem někdy slyšela.
" Pořád mi to nevysvětluje její výskyt tady " Řekne.
" Upřímně bych to taky ráda věděla " ozvala jsem se a založila si ruce na prsou. Freya se zmateně otočila na Klause.
" Tys jí unesl? " Zeptá se.
" Ano to prakticky udělal " řeknu a hodím po něm výraz alá nečumtakblbě!
" No a i kdyby tak je to moje věc " řekne a i se mnou se přemístí nahoru.
" Tohle je tvůj pokoj za půl hodiny je večeře seznámíš se s ostatními a pro příště nevypadá to že by ti to že jsem tě unesl vadilo " řekne a než stihnu něco namítnout zmizí. Blbec.

Pomalu jsem se chystala dolů. Stihla jsem se osprchovat, zjistit že mám skříň plnou oblečení a divit se jak ten pokoj je strašně velký. Sešla jsem schody. Podle sluchu jsem došla do jídelny. O něčem si povídali. Hned co jsem vesla všichni ztichli.
" Ahoj " vysoukala jsem ze sebe. Řekla bych podle soucitných výrazů že je Klaus obeznámil návštěvou. Překvapilo mě že mi Klaus nechal místo po jeho pravici. Sedla jsem si a i když to jídlo krásně vonělo jako bych vůbec neměla hlad. Nevím jestli je to tím napětím, tichem nebo prostředím. Možná všechno najednou.
" Takže Caroline že? " Zeptala se blondýna. Kývla jsem na souhlas.
" Jak si se stala upírkou? " Zeptá se. Hádám že jí to nezajímá ale snaží se trochu oživit napjatou atmosféru.
" Nic zvláštního měla jsem autonehodu a v nemocnici mě vyléčili upíři krví a nakonec mě Katherine Pierce udusila polštářem " řeknu.
" Tomu ty říkáš nic zajímavého? Co pak pro tebe zajímavé je? " Zavtipkuje Kol. Všichni už pomalu odcházeli od stolu. Podle pár prohozených slov o podání soli nebo podobně jsme věděla přibližně kdo je kdo. Vypadali překvapivě sympaticky. Tedy někteří toho moc nenamluvili. Jsem docela ráda to nejsou nějací extra magoři na původní. Omluvila jsem se že jsem unavená a zmizela ve svém pokoji. Převlékla jsem se do pyžama a hned co jsem si lehla jsem taky usnula. Spánek v autě rozhodně příjemný nebyl.

Vzbudila jsem se z noční můry. Musím se jít napít. Vstala jsem a došla nějakým způsobem do kuchyně. Sice na třetí pokus ale došla. Nalila jsem si skleničku vody a přemýšlela kolik je vlastně hodin. Přede mnou se objevil obrys nějaké ženské postavy. Leknutím jsem nadskočila.

********
Takže 600 slov
Příští kapitola bude "návštěva u Marcela" tak se nechte překvapit! 🖤❤️😂

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat