Vyděšeně jsme se dívali okolo sebe. Ne že bych něco viděla. Před námi se objevilo prudké světlo. Hned co zmizelo tam zůstala jenom mlha. Dokud se nevytvarovala do mě známé osoby. Annabelle. Ona je přeci mrtvá.
" Ahoj " řekne. Řekla bych podle ostatních výrazů že každý vidí někoho jiného.
" Co si zač? " Začala jsem když všichni vypadali že se sesypou.
" Jsem Annabelle " řekne.
" Nejsi já už totiž vím co si zač " řeknu.
" Jsem to já " řekne.
" Kéž by přízraku " změní se zpátky do své podoby. Ne že by nějakou určitou podobu měl. Teď už se všichni probrali z transu.
" Co to je? " Zeptá se Elijah.
" To je přízrak" odpovím. Tázavě se na mě podíval.
" Takzvaný vyvrženec pekla živí se lidskými emocemi převážně vinou taky proto mění svou podobu podle vašich vzpomínek člověku nijak neublíží ale nadpřirozeným vysaje většinou celou duši a hlavně stačí když si odnese osobu pro kterou tě poslal to jsem málem zapomněla většinou ho na vás někdo pošle " dořeknu celý monolog.
" Jak ty to víš? " Zeptá se Freya.
" Jednoduše jsem přečetla hodně knížek" lehce zalžu ale očividně mi to většina sežrala. Přízrak se přemístil k Rebece.
" Původní princezna která běhá za svým bratrem jako poslušný pejsek jak smutné kolik sis toho díky své rodině vytrpěla" začne. Rebekah se jen lehce ošila.
" Kolik let že si to byla s dýkou v srdci? " Nechtěla bych být v její kůži. Začala se klepat. Přízrak se rychle přesunul k Freye.
" Tvá vlastní matka se tě vzdala, jaký je to pocit být zavřená? A co tvůj milí Matyas? Musí být hrozné přijít o dítě " tohle Freya neunesla a utekla jí malá slzička. Dostala Freyu a Rebeku. Kdo bude další? Přízrak doletěl přímo ke Kolovovi.
" U tebe není tak těžké najít co tě každý den zžírá. Jak že se jmenovala? Davina? Jaký to byl pocit držet v rukou její mrtvé tělo? Jak asi chutnala její krev?" Kol se doslova zasekl. Měla jsem pocit že vybouchne. Přízrak s blaženým výrazem přeletěl na neštěstí ke mě. Sakra.
" Páni ty máš spousty vzpomínek ze kterých by polovina ze zúčastněných nepřežila způsobit osobě blízké smrt to nebylo moc příjemné se dívat jak křičí tvoje jméno a volá o pomoc nechala si jí doslova uškvařit " řekne ale se mnou to ani nepohnulo. Lehce mě to bodlo ale věděla jsem že nemůžu povolit. Strhla jsem si nenápadně svůj řetízek.
" Kdo tě poslal a pro koho jdeš? " Zeptám se.
" Pro ní " řekne a ukáže na malou Hope.
" Kdo tě poslal? " Zeptám se znova.
" Ona " řekne a přemístí se před Hope. Už se k ní natahoval. Je čas. Zmáčkla jsem ten kamínek který začal bíle svítit a hodila ho přímo na přízrak. Snažil se ho ze sebe sundat ale nestihl to v čas a medailonek ho pohltil. Tohle budu těžko vysvětlovat. Dům byl prakticky zničený.
" Co to mělo znamenat? " Zeptá se Elijah.
" Byl to medailon který byl vložený v té knize doufala jsem že to bude fungovat " řeknu nervózně.
" Vážně? Nejsi moc dobrý lhář " řekne Kol.
" Fajn s tou knihou nelžu ale s tím medailonkem tak trochu reálně jsem ho dostala k narozeninám v té knize byl jen vložený náčrt toho medailonku " řeknu další lež ale naštěstí vím že teď očekávají že jim řeknu pravdu.Ležela jsem v posteli. Nemůžu usnout. Zvedla jsem se a šla do kuchyně pro pití abych zalila prášek na spaní. Prášek jsem zapila a šla si na chvíli vedle do místnosti. Byla celá rozmlácená. Ani nevím proč ale začala jsem brečet. Stála jsem uprostřed rozmlácené místnosti a brečela. Vybavilo se mi o čem přízrak mluvil. Měl pravdu byla to má vina.
" Neměla by si spát? Jsou tři ráno" ozve se hlas za mnou. Elijah. Otočila jsem se.
" Jo to bych asi měla " řeknu a rychle si setřu rukou slzy.
" Co se stalo? " Zeptá se. Co mu mám jako říct?********
630 slov
Začíná se to rozjíždět normálně 😂😂❤️
ČTEŠ
Secret ( TVD, TO- Klaroline )
RandomCo když má Car tajemství? Co když Caroline Forbes není její jméno? Co když má sestru nebo víc? Co když se světoznámý psychopat zamiluje do tajemné blondýnky? Bude Klaus Mikaelson stále milovat Caroline Forbes když se dozví kdo doopravdy je? Nechte...