Probudila jsem se když auto parkovalo. Tohle není Mystic Falls. Kde to do háje jsem? V momentě jsem si vybavila co se stalo.
" Tady máš, převleč se " řekne a podá mi nějaké oblečení. Vůbec jsem si neuvědomila že jsme byla pořád v plesových šatech. Klaus mi otevřel dveře.
" Kde to jsme? " Řekla jsem zmateně.
" Doma Caroline " řekne.
" Doma? " Vyhrknu a rozhlédnu se okolo sebe.
" Vítej v New Orleans " řekne teatrálně. Skoro se mi zastavilo srdce.
" Cože?! " Vypískla jsem. New Orleans ne! Škodolibě se usmál. Hodila jsem po něm naštvaný pohled. Ani nevím kde se ten vzdor a vztek ve mě najednou vzal.
" Chci se vrátit zpátky " vypískla jsem.
" To asi nepůjde " řekne.
" Co tu dělám Klausi? Proč si mě sem vzal? " zeptala jsem se s velkou námahou mu nerozbít ten jeho hezký obličej. Jedním pohybem mě přimáčkl na auto.
" To se brzy dozvíš lásko ale teď si moje to si pamatuj " zašeptá mi těsně u mého ucha.
" Nejsem tvůj majetek " ohradila jsem se i s tou skutečností že mě jeho blízkost znervózňuje. Beze slova se odtáhl. Ještě chvíli jsem tam strnule stála než mě vyrušil jeho hlas.
" Tak pojď " on mě bere do baru. Vážně? Vešli jsme dovnitř.
" Jdi si něco objednat k baru lásko na mě " řekne. Jako proč ne platit to nemusím. Došla jsem k usměvavé blondýnce.
" Dobrý den dala by jste mi prosím whisky s ledem a dvojitou " řekla jsem unaveně.
" Náročný den? " Zeptá se a podá mi skleničku.
" Velmi " řeknu a rozhlédnu se. Moc se to tu nezměnilo. Zasekla jsem se! Fotka na zdi. Klaus jí nesmí vidět vlastně nikdo si jí se mnou nesmí spojit. Vlastně na ní není vidět kdo to je ale ty tetování by mě mohli prozradit. Make-up na nich nemůžu nosit věčně. Došla jsem si sednout zpět k baru. Rychle jsem do sebe hodila obsah skleničky. Do baru vešel někdo koho jsem opravdu vidět nepotřebovala. Byl to Marcel. Zasekl se když mě viděl. Němě jsem mu naznačila že se neznámé. Kývl. Neštěstí jsme bývali přátelé. Svým způsobem. Začal se bavit s Klausem. Já místo abych poslouchala jejich rozhovor jsem skenovala dveře. Už stačí se jenom modlit aby tu nebyl. Aby se přestěhoval. Nikdo naštěstí nepřišel ale ke mě došel Klaus s Marcelem.
" Tohle je Caroline, lásko tohle je Marcel " představí nás. Bylo to celkem komické dělat že se neznámé.
" Omluvte mě musím na chvíli s někým pohovořit " řekne a odejde za nějakou brunetou.
" Takže Caroline? To je hezké jméno škoda že není tvoje " řekne posměšně.
" Vůbec si se nezměnil Marceli budeme dál dělat že se neznámé a já brzy odjedu " řeknu tvrdě.
" Jistě Lett " řekne s úsměvem. Chytla jsem ho pevně za ruku div jsem mu jí nezlomila.
" Nejsem žádná Letta! Mé jméno je Caroline ne Colett! " Vyjela jsem na něj.
" Klid nechci si znepřátelit Blackovou" řekne.
" Jsem Forbesová " řeknu.
" Úplná změna že " zeptá se řečnickou otázkou.
" Odtržení od minulosti " zašeptám.
" přijdeš zítra na návštěvu? " řekne prosebně.
" Jistě zítra " odpovím ale do toho nám vstoupí Klaus.
" Co zítra?" Zeptá se.
" Marcel mi nabídl že mě provede po městě je to nějaký problém? " Zeptám se rychle než něco stačí říct. Jako nemohla jsem mu říct pravdu.
" Ale jistě Marcel mi na tebe dá pozor" řekne po chvíli podezřívavě. Nenechá mě bez dozoru. To je jasné.
" Pojď ukážu ti kde budeš bydlet " řekne Klaus. Kývnu. Zvedla jsem se z barové stoličky a rozešla se ke dveřím. Jenže jsem po cestě někoho srazila k zemi. Když jsem se vzpamatovala málem jsem zase omdlela. Ty modré oči a ty hnědé vlasy. Johnathan!
" Colett? " Vyřkl to co jsem nechtěla aby někdo slyšel a teď to slyšeli všichni.******************
600 slov!! 😂😂🖤❤️ Dělala bych delší kapitoly ale chci aby to bylo napínavé. Teď se začínají objevovat a rozuzlovat tajemství známé Caroline Forbes. Co na to říkáte? Co si myslíte že je Johnathan zač? A co s ní má společného.
ČTEŠ
Secret ( TVD, TO- Klaroline )
AcakCo když má Car tajemství? Co když Caroline Forbes není její jméno? Co když má sestru nebo víc? Co když se světoznámý psychopat zamiluje do tajemné blondýnky? Bude Klaus Mikaelson stále milovat Caroline Forbes když se dozví kdo doopravdy je? Nechte...