16✓Takže Domů?

380 11 2
                                    

Pohled Annabelle

Došla jsem až k jejich dveřím. Mám překvapivě stále ráda svoji sestru ale upřímně že by se mi tam nějak chtělo. Zazvonila jsem. Otevřela mi Rebekah. Ježiš.
" Annabelle" vydechne překvapeně.
" ahoj Rebeko jdu pro věci Colette tedy Caroline jak jí znáte vy" usměju se. Kývne hlavou a uvolní mi cestu abych mohla projít.
" přišla by sama ale za jistých okolností raději ne"
" Annabelle co tu děláš?" objeví se kousek od nás Kol.
" ahoj Kole jdu pro Lottiny věci"
" ukázal by jsi mi její pokoj?" usměju se na něj.
" Jistě pojď za mnou"

*********************

Po několika hodinách povídání si s Kolem jsem konečně zabalila ty věci a rozhodla se jít pryč. Sešla jsem s vysmátým Kolem ze schodů a málem k zemi srazila Elijaha který sebou vzal málem Klause.
" ahoj" usměju se.
" Co ty tady Belle? " zeptá se Elijah.
" přišla jsem pro Colettiny věci dnes odjíždíme do Mistyc Falls a ona tady nechce nic nechávat" řeknu.
" no já už půjdu ráda jsem vás viděla tedy alespoň většinu" mrknu na Klause.
" počkej An půjdu s tebou" řekne Kol s úsměvem.
" Vážně jí necháš odjet?" slyším Elijaha. Klaus na to nic neřekl tak jsem odešla.

**************
Pohled Colette/Caroline

Už mám sbalené všechny věci a An stále nikde asi se někde zdržela. Půjdu se rozloučit s Marcelem a Jaceem. Vyšla jsem ven. Mám pořád pocit že mě někdo sleduje. Vlastně bych se ani nedivila. New Orleans město všeho nadpřirozena. Došla jsem do baru kde samozřejmě byl jak jsem čekala i s Jaceem.
" ahoj" usmála jsem se na ně.
" Colette ty jsi přišla" šeptl Jace.
" takže ti to Marcel řekl" oddedukovala jsem z tónu jeho hlasu. Kývne.
" jedu za chvíli takže jsem se chtěla rozloučit" řeknu. Jace mě obejme.
" budeš mi opět chybět sluníčko" mrkne na mě.
" ty mě víc" usměju se. Rychlým mrkáním jsem zahnala slzy. Objal mě i Marcel.
" od doby co tě Colette znám z tebe vyrostla žena už nejsi ta věčně brečící dívka kvůli věčně arogantní a samolibé sestře která... "
" zkus to doříct Gerarde!" ozvala se Annabelle od dveří. Marcel zvedl ruce nad hlavu v obranném gestu.
" jedem?" zeptá se mě An. Kývnu. Nechci odjet ale ani tu nemůžu zůstat.

***************
Pohled Klause

Napil jsem se ze skleničky s bourbonem. Nemůžu na ní přestat myslet. Jedna část chce abych jí zastavil a druhá zase abych jí nechal odjet. Je to těžký rozhodnout se.
" Psal mi Marcel že za chvíli odjíždí půjdu se s ní rozloučit jdete taky?" zeptá se nás Rebekah.
" Já půjdu" řekne Elijah.
" já taky" přitaká Kol. Ten tam kvůli Colette určitě nejde.
" já vezmu Hope a Freyu a půjdeme" řekne Hayley. Všichni stočili pohled na mě.
" ty nejdeš?" zeptá se Elijah. Zakýval jsem hlavou v nesouhlas. Kývl a odešli. Uběhlo docela dost času od jejich odchodu. Nevím co to se mnou udělala. Zasáhla místo kde to hodně bolí. Místo o kterém si lidé myslí že u mě neexistuje. Srdce. Miluju jí a moc. Ukázala mi že ještě můžu milovat tak proč jí chci nechat odejít? Nemůžu jí nechat odejít! Rychle jsem se zvedl a vyběhl ze dveří.

********************
500 slov 👑
No ještě se nedozvíte jak to bude 😂😂😂😂😂😜
Taky vás mám ráda❤️

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat