13✓upsss

422 12 1
                                    

Hřbitov?! Vážně není nic originalnějšího?? Co je na hřbitově tak zajímavé?? Vždycky když někdo hledá nějakou čarodějku tak je vždycky na hřbitově. No to je v tenhle moment jedno. Myslela jsem že díky strávenému času to bude dobrý a atmosféra nebude tak ostrá ale je to naopak je tu hrozná atmosféra ne počkat to já jsem hrozná. Já blbka jsem si myslela že mě minulost nechá být ale ono néé ono se prostě musí něco posrat. Z toho přemýšlení mě vyrušilo až otevírání vrat u hřbitova. Vešla jsem jen Bell a Freya. Upíři to mají blbý.  Freya je pozvat nemůže. Nemá zde útočiště, nežila zde takže tu nemá moc práv. Mám strach že ty práva zde ztratila i Bella když už jednou zemřela. 
" Pojďte dál " řekne Annabell znuděně. Díky bohu šlo to. Předci se nad námi slitovali. Došli jsme na místo. Annabell zůstala schovaná ve stínu.
" Věděla jsem že přijdete " ozve se ženský hlas. Objeví se tam Inadu.
" Nepřišli jsme..." Elijah to ani nedořekne.
" V míru? " Zasměje se.
" To jsem ani nečekala " Hodí po nás ohnivou kouli. Před námi se objevil štít.
" Je neslušné útočit na neozbrojené " řekne Bell jako malému dítěti.
" Ty seš kdo? " Odfrkne si.
" Tvoje noční můra děvče " řekne a odhodí jí na druhou stranu hřbitova. Takhle to trvalo nějakou chvíli.
" Ráda bych si hrála ale mám hlad a čekat dýl tak tady bych byla mrzutá a naštvaná a tady Lett nebo Car či jak se jmenuje ví jaká pak jsem " nevině se usměje. An jí zranila na tolik že už se Inadu nezvedla. Došla k ní jako kočka ke své kořisti. Zastavila se u ní a nechala své oči proměnit v čistě černé. To je když má hlad. Ona těch barev má víc. Její zuby se zašpičatěly.
" Uvidíme se v pekle zlatí " řekne než se jí zakousne do hrdla. Doslova jí vykousla srdce. Z Inadu se vynořila černá hmota. Její duše. Šla rovnou do pekel. An se zvedla s pusou a oblečením celé od krve. Olízla si horní ret. Musím to říct ale vypadala při tom sexy a zároveň děsivě. Já vím je to má sestra ale to by jste museli vidět. Usmála se.
" Doufám že když jsem splnila vše co jste potřebovali tak jsem uvolněná od vaší přítomnosti a tím pádem můžu odejít i když nevím proč se vás vlastně ptám " zasměje se a olízne si ruku též od krve. Ve vteřině zmizí. Nastalo to čeho jsem se bála asi nejvíc. Ticho. Nikdo nic neřekl. Chtěla jsem něco říct opravdu chtěla ale nešlo to. Rozhodla jsem se udělat tu nejvíc sobeckou věc, utekla jsem. Jsem srab ale přeci jen lhala jsem a utekla. Co budu teď dělat. Utíkala jsem a nezastavovala se. Nemohla jsem už skoro popadnout dech ale nezpomalovala jsem. Pořád jsem utíkala. Slzy mi svévolně stékaly po tváři. Zamilovala jsem se. Já se zamilovala. Potřebuju aby tady byl. Potřebuju Klause k životu aniž bych si to přiznala. Konečně když už jsem byla dost daleko jsem zastavila. Řeknu mu pravdu. Celou jestli bude třeba. Řeknu mu vše co bude chtít a když bude chtít abych odešla odejdu. Možná to bude to nejbolestivější a hlavně nejtěžší věc kterou kdy udělám ale když si to bude přát...udělám pro něj vše.

***************
535 slov ✌️
Opravdu po dlouhé době dopisuju tuhle kapitolu možná to není nejlepší co jsem kdy napsala ale vážně jsem se snažila dát jí do konce prázdnin alespoň
Neměla jsem nápad jak jí dopsat a pak bum a šlo to takže tady to je
Jakože vím že to nikdo dole nečte ale tak co ♥️😂

Secret ( TVD, TO- Klaroline )Kde žijí příběhy. Začni objevovat