Uběhlo půl roku od opuštění jak New Orleans tak Mystic Falls. Jeli jsme se sestrou a Kolem do New Yorku. Jo jel i Kol. Divila jsem se ale sestra je šťastná tak jsem i já. Jsou jak malý puberťáci. To je jedno. Našla jsem si práci v jedné kanceláři. Rozhodla jsem se zapomenout a začít znovu jako Colette Black. Když jsem se loučila s přáteli s Mystic Falls bylo to dost nepříjemné jelikož se Annabelle prořekla že jsem měla něco no však vy víte. Naštvaný byli samozřejmě bratři Salvatorové a samozřejmě Tyler. Ostatní to vzali tak že jsem byla šťastná a to jim stačí vědět. Občas si volám s Elenou nebo Bonnie ale už to není to co to bývalo. Usmála jsem se nad sice špatnou minulostí ale stejně nejlepší jakou jsem mohla prožít. Začal mi zvonit telefon. Elena.
" ahoj Car mám pro tebe zprávu" řekne no asi jsem vám neřekla že jsem v Mystic Falls neřekla pravdu o mé minulosti. No stane se.
" ahoj tak povídej" pobídnu jí.
" Klaus a vlastně všichni Mikaelsoni jsou zpět v Mystic Falls a pořádají zítra ples podle všeho se po tobě Klaus ptal ale prý nikdo nic neřekl jen že si tu před nějakou dobou byla nic víc " řekne El.
" bože... Já snad nikdy znovu nezačnu" nevím co dělat.
" díky že si mi zavolala El" dodám.
" maličkost" šeptne.
" pa" típnu to.*******************
Následující den odpoledneNedokázala jsem to. Musela jsem se vrátit i s An a Kolem. Jedeme na ples. Musím se s ním alespoň vidět. Jen... Jen ho vidět... Šaty a všechno ostatní jako boty a jiné doplňky už mám. Stačí jen na to mít odvahu. Kterou nemám ale tak jako stává se. Dojela jsem k Bonnie u které jsme se měli se všemi sejít a převléct se.
Hotovo. Abych vám upřesnila vzhled. Na sobě mám rudé šaty bez ramínek. Balerínky jelikož neriskuju. Vlasy v drdolu. Myslím že pro představu stačí. Byl čas vyrazit. Nervozita stoupala stejně rychle jako adrenalin. Čím blíž jsme byli k tomu místu se mi zvedal žaludek a srdce jsem měla někde v krku. Zastavili jsme a vystoupili. Umírám už teď co dělat až ho uvidím. Vešli jsme dovnitř. Všechny pohledy se přesunuly na nás ani nevím proč ale usmála jsem se. Sice nervózně ale usmála. Ihned jsem se rozešla k nápojům. Hudba už hrála. Někdo mi poklepal na rameno. Překvapeně jsem se otočila. Klaus. Málem jsem vdechla šampaňské.
"My dva jsme si ještě představeni nebyli že? Takovou krásku bych si pamatoval" pousměju se. Tuhle větu použil když jsem se seznámili.
" To nebyli" budu hrát s ním.
" Jsem Niklaus Mikealson a ty lásko? " při každém jeho slově jsem se usmála.
" Colette, Colette Black " řeknu tentokrát právě jméno a nechám si od něj znova políbit ruku. Jako na zavolanou začal hrát valčík.
" Šla by jste si zatančit? " Zeptá se. Kývnu a nechám se odvést doprostřed prázdného parketu.
" chyběla si mi" zašeptá.
" ta mě taky" vydechnu.
" dokázala by si mě po tom všem zase milovat?" zeptá se znenadání.
" nemůžu..." sklopí smutně pohled.
" nemůžu tě znova milovat když jsem tě ani milovat nepřestala" dopovím svoji větu která mu na tváři vytvořila lehký úsměv. Neváhal ani chvíli a políbil mě jako ještě nikdy před tím. V tom polibku jsme cítila celou lásku světa. Bylo nám jedno že stojíme sami uprostřed sálu byly jsme tam jen mi a ten polibek. Miluju ho.*******************
Nakonec to skončilo happy endem 😂😂❤️
Upřímně na začátku jsem přemýšlela jestli na konci spíše neukončím nějak tragicky ale raději ne takhle se mi to líbí víc 😂❤️❤️🖤
Sice lehce kýčovitý ale to je fuk!🔥👌😂😂😂😂😂❤️❤️❤️❤️
ČTEŠ
Secret ( TVD, TO- Klaroline )
RandomCo když má Car tajemství? Co když Caroline Forbes není její jméno? Co když má sestru nebo víc? Co když se světoznámý psychopat zamiluje do tajemné blondýnky? Bude Klaus Mikaelson stále milovat Caroline Forbes když se dozví kdo doopravdy je? Nechte...