אני נכנסת לשיעור מתמטיקה ומתחילה לפתור את המשוואות המחורבנת האלה שרק גורמות לי לרצות למות יותר ויותר. בשלב מסויים אני מתייאשת ומתחילה לצייר.
אך מישהו קוטע את הרצף של הלמידה וזה אף פעם לא קורה."סליחה על האיחור המורה, אני פשוט חדש וחיפשתי את הכיתה" שמעתי קול מתחנן למורה. כמה פתטי. הרמתי את ראשי לראות את הנער העלוב ואני מבינה שאני ראיתי אותו כבר. זה הילד החדש, הנער עם השיער השחור והעיניים הכחולות.
נו באמת..הוא סתם חנון ואני עוד רציתי להזדיין איתו. פחח מה עבר לי בראש?!
"אין בעיה תשב ליד אנה" המורה אמרה והצביעה על ידי.
אני פוערת את עיניי למורה בכעס, והיא מתעלמת ממשיכה בלמידה.
אני מזיזה את הדברים שלי בעצבנות ומקללת בשקט.
אני מתעלמת מהנער וממשיכה לשרבט במחברתי את הציור שאני מציירת כבר מתחילת השיעור."הבנת את התרגיל הזה?" הוא שואל.
אני מגלגלת לכיוונו עיניים שיראה כמה אני מזלזלת בו אך הוא עושה כאילו לא שם לב ומחכה לתשובה
"תגיד, מה לעזאזל גורם למוח הקטנטן שלך לחשוב שהשיעור הזה מעניין לי" אני ישר תוקפת.
הוא מרים גבה לא יודע אם לסגת או להילחם. לבסוף הוא אומר "אם השיעור הזה לא היה מעניין לך לא היית בו. היית מבריזה ממנו גם" הוא מפתיע אותי. לא ידעתי איך להגיב לבסוף אמרתי לו "קפוץ לי" ואני ממשיכה בציור.הצילצול גורם לי להרגיש סופסוף הקלה.
"השם שלי זה דילן" הוא אומר כבדרך אגב ומוסיף "ציור יפה.." והולך משם.אני כמעט עוזבת את הכיתה אך המורה קוראת לי שאני על גבול היציאה.
"אנה, אני מבקשת שתשארי השעה הזאת" היא אומרת אוי נו את פאקינג צוחקת עליי. מורה מטומטמת. "למה?" אני שואלת במרחק שניה מלקלל אותה ולירוק עליה.
"בתור תלמידה מצטיינת" כן כן אני תלמידה מצטיינת במתמטיקה מפתיע נכון? אתכם כן. אותי לא. אני לא כל כך גרועה כמו מה שאני נראת. אני פשוט מנצלת את החיים."אני רוצה שתעזרי לילד החדש" היא אומרת.
"מי?דרן?" אני שואלת בזילזול.
"זה דילן" היא מתקנת אותי.
אה..נכון דילן לא דרן, באמת חשבתי שדרן זה שם משונה לבן. טוב נו זה לא שבאמת אכפת לי איך קוראים לו."אז תעזרי לו, אוקי?" היא אומרת ולא מחכה לתשובה "אני רוצה לראות את כל הציונים הטובים של שניכם"
ובדיוק כשהתכוונתי ללכת הביתה אני תקועה עם חתיך שאני לא יכולה לעשות איתו סקס כי הוא מתחסד ודואג לציון שלו במתמטיקה.
YOU ARE READING
BAD GIRL & GOOD BOY
Romanceישבתי בחוץ מבריזה מעוד שיעור שלא יועיל לי בשום דבר. "אממ..סליחה?" אני שומעת. אני מגלגלת את עיניי , מוציאה את הסיגריה מפי ומסתכלת לראות את הבן זונה שהפריע לי להירגע. אני נושפת את העשן מפי ומסתכלת עליו ומחכה שהוא יתחיל לדבר כבר. למען האמת הוא דיי חתיך...