דפיקות נשמעו על הדלת.
"אני אדבר איתך אחר כך. ביי נראה אותך עוד שעתיים" אמרתי וניתקתי את הטלפון.
פתחתי את הדלת ושכנתי המבוגרת עמדה בפתח עם שקית."היי גברת גראנט" אמרתי בנחמדות.
"היי אנה. איזה בחור נחמד השאיר לך פה מתנה. הוא אמר שאת אוהבת את זה והוא מכיר אותך ממש טוב, הוא אמר שאת לא יודעת לשקר"
היא אמרה.
"איזה בחור?" אמרתי חוששת מעט.
"שיער שחור, עיניים כחולות, נראה ילד טוב" היא תיארה לי אותו ואני ידעתי בדיוק מיהו הנער, דילן.
"תודה גברת גראנט" הודתי לה וסגרתי את הדלת.פתחתי את השקית ואני רואה את אותה שמלה שחורה שכל כך אהבתי.
הוא לא נורמלי! השמלה הזאת עלתה 300$!
התקלחתי במהירות במקלחת החלודה שלי ולבשתי את השמלה החדשה ואת נעלי העקב שהוא הביא לי איתה. אני אחזיר לו את הכסף כשיהיה לי. אני מבטיחה.בשמונה ועשרה יצאתי אליו.
"ואוו" הוא אמר. ויכולתי להרגיש את גוון עורי נעשה אדמדם יותר. בחיים שלי לא הסמקתי ממישהו ככה.
"איך ידעת שאני אוהבת את השמלה הזאת?" שאלתי אותו.
"את לא יודעת לשקר" הוא גיחך.
"אני כן!" מחיתי.
"את לא. את תמיד מסתכלת מעט למטה שאת משקרת לי. את לא יכולה להסתכל לי בעיניים ולשקר" הוא אמר.
"לא נכון" אמרתי מבולבלת."אז תשקרי" הוא התגרה בי.
"אוקי. אני בלונדינית" אמרתי ושמתי לב שהוא צודק, למאית שניה עיניי הסתכלו כלפיי מטה.
"את רואה" הוא ציחקק.
"אני שונאת אותך" אמרתי לו מצחקקת.
"את אוהבת אותי" הוא התווכח.
"איך אתה יודע?" אני מזלזלת.
"לא הסתכלת לי בעיניים" הוא אמר ואני הסמקתי ונישקתי אותו.הגענו לנשף. הכל וורוד כמעט הקאתי במקום.
"קדימה בואי" דילן אמר לי מקים אותי מהמקום ישיבה המושלם שמצאתי.
"לאן?" אני נאנחת.
"לרקוד" הוא ענה.
"אני לא רוקדת" אמרתי את המובן מאליו.
אבל הוא לא הקשיב לי וגרר אותי לרחבת ריקודים.
לאט לאט נסחפתי לזה ושנינו רקדנו ביחד כמו שני סתומים, זזים לצלילי המוזיקה.
ופתאום המוזיקה התחלפה. מוזיקת סלואו.
"אין מצב שאני רו--" באתי לומר אבל הוא כבר אחז במותניי ואני נכנעתי ושמתי את ידיי על כתפיו."אני אוהבת אותך" לחשתי לעצמי כשראשי טמון בחזהו.
"גם אני אוהב אותך" הוא אמר ואני הסמקתי.שמענו מחיאות כפיים איטיות מאחורינו. הסתובבתי לראות על מה המהומה וראיתי את אנבל מוחאת כפיים באיטיות.
"יפה אנה. אפילו הצלחת לעשות יותר. קחי" היא אמרה והושיטה לי 400$ בשטרות!
"בשביל מה זה?" שאל דילן והזכיר לי שהוא עומד ממש לידי.
YOU ARE READING
BAD GIRL & GOOD BOY
Romanceישבתי בחוץ מבריזה מעוד שיעור שלא יועיל לי בשום דבר. "אממ..סליחה?" אני שומעת. אני מגלגלת את עיניי , מוציאה את הסיגריה מפי ומסתכלת לראות את הבן זונה שהפריע לי להירגע. אני נושפת את העשן מפי ומסתכלת עליו ומחכה שהוא יתחיל לדבר כבר. למען האמת הוא דיי חתיך...