"אני אחזור מוקדם מהרגיל תשמור על אחים שלך" היא מדגישה. לפחות אחד משלושתינו חושב שנעשה סקס. היא יצאה מן הדלת ואני נשמתי לרווחה.
"מצטער היא לא כזאת בדרך כלל..היא פשוט לא ממש אוהבת שאני מביא בנות לבית" הוא אמר זאת בעדינות. הוא יכל להגיד שאני פשוט נראת כמו זונה והיא נלחצה.
אני מהנהנת בראשי בזמן שהוא גורר את אחיו בן השמונה לכל היותר.
"תכירי זה מייק" הוא אומר לי.
"מה קורה מייק" אני אומרת ומושיטה את ידי כדי שהוא ייתן לי כיף. מבטו מעט חושש אבל לבסוף הוא נותן לי כיף ומחייך ואני בחזרה. זה מוזר כי הפעם ,חייכתי חיוך אמיתי, כזה שלא חייכתי שנים."וזאת קים" הוא ממשיך ומרים את אחותו הקטנה בת השנתיים.
"קחי תחזיקי אותה ואני אלך להביא את החומר למבחן" הוא אומר ומניח אותה בידי.
אני אוחזת בה בעדינות ויושבת בסלון בזמן שמייק מראה לי את הבובות מלחמה שלו ואני מתלהבת ומידי פעם עושה פרצוף מצחיק לקים, והיא צוחקת."לא ידעתי שאת כזאת טובה עם ילדים" דילן יורד במדרגות ואני נמלאת מבוכה.
"היה לי אח" מילמלתי בשקט.
הוא פתח את פיו להגיד משהו אך ברגע האחרון התחרט ושתק.למדנו שעתיים שבניהם היה צריך להאכיל את קים ולהגיב מידי פעם "קוּל" למייק.
ואחרי שעתיים קים נרדמה ומייק נרדם יחד איתה.
"אז..מה הקטע עם הבית שלך?" דילן אומר לי וגורם לי להיחנק מהמים שהוא הגיש לי לפני שלוש דקות.
"אני מצטער זה לא היה בסדר לשאול" הוא אומר ומרכין את ראשו.פתאום אני מרגישה לא טוב כל כך. כאילו אכלתי חמישה נחשים חיים והם מתרוצצים לי בבטן כרגע.
"אני אספר לך" אמרתי ושנינו הופתענו, אני לא פחות ממנו.
"פעם לא הייתי כזאת..אתה יודע..אני. הייתי לובשת וורוד הייתי מחייכת המון" התחלתי לספר.
"ומה קרה?" הוא שאל כשהסקרנות והדאגה בורקות בעיניו הכחולות."אמא שלי התחתנה עם בחור אחד ולו היה ילד, הוא היה רק בגיל של קים. חשבתי שהחבר החדש של אמא שלי יהיה נפלא, וזה יחליף את האבא שאני לא זוכרת מכיוון שמת כשאני עוד הייתי קטנה בשביל לזכור.
אבל החבר של אמא שלי לא היה נחמד ואמא שלי הידרדרה יחד איתו. שמרתי על אח שלי יותר מהכל למרות שהוא לא היה באמת אחי, הרגשתי שהוא כן.
תמיד ידעתי שהוא המועדף מבינינו" המשכתי וכמה דמעות חמקו מן עיניי. בחיים לא בכיתי מול אנשים. בטח שלא סיפרתי להם את הסיפור שלי.
"שמרתי על אחי במשך שש שנים. הייתי רק בת עשר כשאמא שלי התחתנה עם אותו אחד. והיא עזבה אותי גרוע מזה היא לא השאירה לי דבר, והכי גרוע היא לקחה את הדבר היקר לי מכל..את אחי" אמרתי וכבר לא יכולתי להמשיך בגלל הדמעות. השפלתי את ראשי וכיסיתי את פניי עם כפות ידי.פתאום הרגשתי חיבוק חם עוטף אותי. דילן עטף את זרועותיו החזקות סביבי ואני בכיתי על חזהו כמו ילדה קטנה.
"הכל בסדר עכשיו..הכל יהיה טוב" הוא לחש לי ונישק את ראשי. הופתעתי כל כך מתגובתו. אבל הנשיקה הייתה הקש ששבר את גב הגמל. התרחקתי ממנו במהירות.
"את בסדר?" הוא שאל מבולבל.
"כן..רק שתדע אני לא כזאת!" אמרתי בתוקפנות.
"מה זאת אומרת לא כזאת?" הוא שאל עדיין מבולבל.
"אני לא כזאת שצריכה את הרחמים של מישהו! אני לא צריכה טובות אני מסתדרת מעולה לבד!" אני ממשיכה לתקוף וקולי רק גובר וגובר.
"אז למה את מבלה איתי?!" הוא שאל פגוע ועצבני.
YOU ARE READING
BAD GIRL & GOOD BOY
Romansaישבתי בחוץ מבריזה מעוד שיעור שלא יועיל לי בשום דבר. "אממ..סליחה?" אני שומעת. אני מגלגלת את עיניי , מוציאה את הסיגריה מפי ומסתכלת לראות את הבן זונה שהפריע לי להירגע. אני נושפת את העשן מפי ומסתכלת עליו ומחכה שהוא יתחיל לדבר כבר. למען האמת הוא דיי חתיך...