##הערת הכותבת הפרק מכיל קטעים מיניים##~~
"היי אנה" מישהו לחש באוזני.דן.
"היי" אני אומרת ומניחה את הסיגריה בצד. הוא מבין את הרמז ונמהר לנשק אותי באגרסיביות.
אם אלכוהול לא יגרום לי לשכוח אולי סקס כן..
הוא ממשיך לנשק אותי ומעט משש אותי."בואי נבריז לבית שלי" הוא אומר בלחש.
"אחריך" אני אומרת ושנינו קופצים מעל הגדר זה אחר זה.אנחנו מגיעים לביתו והוא מנשק אותי כל הדרך לחדרו.
זרקתי את החולצה הצידה וגם הוא אפילו לא הורדנו נעליים ואני כבר מעליו במיטה שלו מורידה את מכנסיו בפראות והוא מוריד את החצאית המיני שלי. אני מורידה את החזייה בזמן שהוא שם את הקונדום ואני כבר נכנסת לתוכו במהירות.
"פאק אנה" הוא גונח.
ואני ממשיכה להסתחרר מעליו בקפיצות קטנות בזמן שהוא אוחז בתחת שלי.
אני גונחת גם ממשיכה לזיין אותו בחוזקה והוא גונח גניחות לאלוהים.
הוא ממשש את הציצים שלי גורם לי להאנח.
"אני גומר. את גומרת?" הוא מודיע וממשיך לגנוח.
אני מגיעה לשיא בגניחה וגם הוא ואני נשכבת לידו.
הוא זורק את הקונדום.אחרי רבע שעה הוא שואל
"סיבוב נוסף?"
"כן לעזאזל" אני אומרת וסוף סוף אני מצליחה לשכוח מעט מדילן.
הפעם הוא השולט. אני יושבת על ארבע והוא נכנס לתוכי בקצב מסחרר ואני גונחת יחד איתו ולבסוף שנינו גומרים שוב בתיאום מושלם.אני לובשת את בגדיי במהירות אומרת תודה על התענוג ובורחת משם היישר לשיעור ספרות.
"ובכן היום אנחנו נדבר על הטרגידה הידועה ביותר של ויליאם שייקספיר 'רומיאו ויוליה' " המורה מתחילה לדבר.
"מישהו יכול להגיד לי בקצרה על מה הסיפור מדובר?" היא שואלת.
לא הרמתי את ידי. המשכתי לצייר בשקט.
"הסיפור מדבר על שני אוהבים שנאסרה אהבתם והם עושים הכל בכדי להיות ביחד. יוליה שותה שיקוי שכמעט יהרוג אותה והיא מתחזה למתה בכדי לברוח עם רומיאו. רומיאו שלא ידע על התוכנית חשב כי אהובתו אכן מתה ושתה רעל כדי להתאחד איתה במוות. יוליה שמה לב כי אהובה מת והיא ניסתה לשתות את הרעל מהבקבוק בתקווה שנשאר, ואפילו מנשקת את רומיאו בתקווה שנשאר רעל על שפתיו אך תקוותיה לא התגשמו. ולבסוף היא דוקרת את עצמה עם חרבו כדי להתאחד עם רומיאו" שמעתי את התשובה המדויקת ביותר. הרמתי את מבטי מהציור ואני רואה את דילן אומר למורה את התשובה.
כנראה הוא כן קרא את הספר שהבאתי לו.."נהדר.לא יכולתי לנסח זאת טוב יותר. ולכן אני נותנת לכם משימה. כתבו שלושה עמודים על התאחדותם של רומיאו ויוליה" היא אומרת.
"אתם יכולים להתחיל עכשיו.העבודה הכי טובה תקבל גביע מול השכבה ו200$ בסוף השנה. עכשיו גשו לעבודה"200$ ?! נהדר!
זה אומר שאם אני אזכה בהתערבות המטופשת של אנבל ובעבודה ישארו לי רק 200$ לחסוך במלצרות..
התחלתי לכתוב את העבודה במהירות שיא.
ואפילו לפני סוף השיעור סיימתי את כולה. הם לא יכלו לתת ספר טוב יותר בשבילי. קראתי את הספר הזה לפחות חמש פעמים.יצאתי לעשן וראיתי את דן.
"היי..נכשלת גם את בבגרות?" הוא שאל.
"איזו בגרות?" שאלתי אותו מבולבלת.
"במתמטיקה" הוא אומר וממשיך לעשן יחד איתי.
אוי היום יש ציונים במתמטיקה..איך יכולתי לשכוח?
"אני אראה אותך אחר כך" הודעתי לו כיביתי את הסיגריה והלכתי לחפש את דילן כשאני שומעת אותו צועק לי "לאן?" אבל אני הייתי רחוקה מלענות על שאלתו.
YOU ARE READING
BAD GIRL & GOOD BOY
Romanceישבתי בחוץ מבריזה מעוד שיעור שלא יועיל לי בשום דבר. "אממ..סליחה?" אני שומעת. אני מגלגלת את עיניי , מוציאה את הסיגריה מפי ומסתכלת לראות את הבן זונה שהפריע לי להירגע. אני נושפת את העשן מפי ומסתכלת עליו ומחכה שהוא יתחיל לדבר כבר. למען האמת הוא דיי חתיך...