ישבתי בחוץ מבריזה מעוד שיעור שלא יועיל לי בשום דבר.
"אממ..סליחה?" אני שומעת.
אני מגלגלת את עיניי , מוציאה את הסיגריה מפי ומסתכלת לראות את הבן זונה שהפריע לי להירגע.אני נושפת את העשן מפי ומסתכלת עליו ומחכה שהוא יתחיל לדבר כבר.
למען האמת הוא דיי חתיך, לגמרי הייתי משכיבה אותו. כאילו מי לא הייתה רוצה לשכב עם בחור גבוה שרירי, שיער שחור ועיני תכלת?"את יודעת איפה זה יב3?" הוא שאל אותי.
"כן" אני עונה. "זה בהמשך המסדרון" אני מחכה שהוא ילך ואני אוכל להמשיך לעשן בשקט אבל הוא לא זז, זה כמעט נראה כאילו הוא מחכה לי."למה אתה לא הולך לכיתה?" אני שואלת בחוסר עיניין.
"למה את לא מלווה אותי?" הוא מתחכם. אני מגלגלת עיניים ואומרת לו את האמת בפרצוף "כי אני לא נחמדה. אתה יכול לקפוץ לי כי אף אחד לא מעניין לי. עכשיו תעזוב אותי בשקט ותן לי לעשן בשקט"הנער נבהל מהגישה שלי ומיהר לכיתתו.
מה הטעם לבוא להיות תלמיד חדש בסוף התיכון?אנה. זה השם שלי. יש לי שיער חום בהיר,גלי וצבוע בקצוות בוורוד מאפיר. העיניים שלי ירוקות והן בולטות בגלל האיפור השחור הכבד שמסביב לעיניים שלי. הגרביון האיקסים השחור שלי כבר התחיל להציק אחרי שלוש שעות והמגפיים השחורות שלי דווקא הקלו על הכאב של הגרביון. החצאית עור שלי הייתה צמודה מידי אבל זה לא היה משנה כי בקושי הרגשתי אותה על גופי לאור העובדה שהיה צריך להוריד רק שלוש סנטימטרים בודדים בשביל לראות את הכל מה שבדרך כלל מנסים להסתיר.
החולצה הצמודה שלי לא נראתה לעין בגלל הג׳קט האדום בעל המשבצות שלבשתי.אחח..כמה שאני אוהבת לעשן. החומר שמרגיע אותי גורם לי לא לרצות להפסיק לעולם.
"היי אנה אני רוצה להראות לך משהו. רוצה לראות?" אחד הבנים צעק אליי.
"בוא הנה" צעקתי אליו לחזרה וכיביתי את הסיגריה בהבנה שבחיים לא אצליח לגמור אותה בלי הפרעה.
"רוצה סקס מהיר?" דן שואל.
באלי? השאלה האמיתית היא מתי לא באלי?
אני גוררת אותו לשירותים ששם אני מסתפקת בסקס הטוב שיש לי עם דן.
"תודה על התענוג מותק" אני אומרת ונושקת על לחיו ויוצאת מסופקת.
YOU ARE READING
BAD GIRL & GOOD BOY
Romansישבתי בחוץ מבריזה מעוד שיעור שלא יועיל לי בשום דבר. "אממ..סליחה?" אני שומעת. אני מגלגלת את עיניי , מוציאה את הסיגריה מפי ומסתכלת לראות את הבן זונה שהפריע לי להירגע. אני נושפת את העשן מפי ומסתכלת עליו ומחכה שהוא יתחיל לדבר כבר. למען האמת הוא דיי חתיך...