"Νομίζω το κεφάλι μου θα εκραγεί από τις τόσες πληροφορίες"είπα στον Αντώνη όσο βγαίναμε από το κτήριο,πιάνοντας το κεφάλι μου.
"Και πού να δεις τι σε περιμένει προς το τέλος της χρονιάς"μου είπε γελώντας και με χτύπησε φιλικά στον ώμο.
Ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου.
"Περίμενε μισό"είπα στον Αντώνη και σήκωσα το τηλέφωνο.
"Ελα Κλειώ τελείωσες το φροντιστήριο;"
"Ναι θα είμαι πίσω σε κανα μισάωρο.Η μαμά είναι καλά έτσι;"
"Ναι ολα εντάξει μην ανησυχείς.Αντε σε περιμένουμε"
"Τα λέμε",είπα και τερμάτισα την κλήση
"Τι έπαθε η μαμά σου;"με ρώτησε ο Αντώνης με αγωνία στο βλέμμα του.
"Πφφ,αυτός είναι και ο λόγος που άργησα το πρωί και ήμουν έτσι.Κάποιος την πυροβόλησε,στο πόδι ευτυχώς,έξω από το σπίτι"του απάντησα και γούρλωσε τα μάτια του.
"Είναι σίγουρα καλά τώρα ε;"με ρώτησε όσο κοιτούσε τα μάτια μου ανήσυχος.
Μπορώ να πω οτι αυτός ανησύχησε περισσότερο από την ίδια μου τη μάνα.
"Ναι από όσο μου είπε ο μπαμπάς"απάντησα και κοίταξα για λίγο το πάτωμα.
"Όλοι τρελοί σε αυτή την πόλη ρε φίλε..."είπε εκείνος και χάθηκε το βλέμμα του στο κενό για άλλη μια φορά.
Το κάνει αρκετά συχνά από ότι έχω παρατηρήσει.
"Εμένα μου λες"απάντησα αφήνοντας ενα πικρό γελάκι στο τέλος.
"Να φανταστώ δεν ξέρεις ποιος το έκανε ε;"με ρώτησε και εγω κούνησα το κεφάλι μου αρνητικά.
"Εδώ δεν κατάφερα να μάθω για τον Άγγελο εδώ και τόσα χρόνια,θα μάθαινα για αυτό που έγινε σήμερα;Όποιος είναι ξέρει καλά τι κάνει"είπα και με κοίταξε μπερδεμένος.
"Μα,τον δολοφόνο του Άγγελου τον είχαν βρει,ήταν ένας που είχε σπίτι εδώ,δεν έμενε μόνιμα,και κάηκε."είπε και ξεφύσηξα.
"Κανονικά δεν θα έπρεπε να σου το πω,αλλά πρέπει κάπου να τα βγάλω ολα αυτά."είπα κάνοντας μια παύση πρωτού συνεχίσω.
Εκείνος μου έκανε νόημα να καθήσουμε σε ένα παγκάκι λίγο πιο πέρα.
Καθήσαμε και συνέχισα.
"Μας ενημέρωσαν ότι όλα αυτά είναι ψέματα,είχαν κάνει λάθος ταυτοποίηση στοιχείων.Από την αρχή είχα αμφιβολίες για τα συμπεράσματα στα οποία είχαν καταλήξει,κάτι δεν μου φαινόταν λογικό.Δεν υπήρχαν σχεδόν καθόλου αποδεικτικά στοιχεία,και τον βρήκαν σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα,που δεν ήταν ανθρωπίνως δυνατό να συμβεί"είπα και τον κοίταξα.
YOU ARE READING
Collision |BW2019|
Teen FictionCollision//Σύγκρουση Ο καθένας μας παλεύει με δαίμονες, άλλοι φανερά, άλλοι μυστικά.Μα αλήθεια, κατάλαβες ποτέ με πόσους δαίμονες παλεύεις;Πιστεύεις πως κάποιος θα τους ησύχαζε;Πιστεύεις πως θα το έκανες εσύ σε κάποιον;Στην αγάπη καταφέρνεις πολλά...