|17|

36 5 8
                                    

Χέδερ;Όχι,αποκλείεται,θα είναι απλά συνωνυμία.

Κοίταζα επίμονα το απλωμένο προς εμένα χέρι της ώσπου βγήκα από τις σκέψεις μου.

Την κοίταξα διστακτικά και κόλλησα ένα ψεύτικο χαμόγελο στο πρόσωπό μου.

"Κλειώ,παρομοίως"είπα και κάναμε χειραψία.

"Μένεις εδώ κοντά;Γιατί δεν σε έχω ξαναδεί εδώ γύρω."ρώτησα την Χέδερ και εκείνη κούνησε καταφατικά το κεφάλι της.

"Φέτος μετακόμισα εδώ στη γειτονιά.Έμενα στην Αμερική μόνιμα όλα τα προηγούμενα χρόνια,αλλά ερχόμουν εδω τα καλοκαίρια επειδή ο πατέρας μου είναι μισός έλληνας."μου απάντησε και στραβοκατάπια.

Υπάρχουν πολλές πιθανότητες να είναι εκείνη στην οποία αναφερόταν το γράμμα.

"Αα μάλιστα κατάλαβα.Αφήσατε όμως την Αμερική για να έρθετε εδώ;"την ρώτησα με περιέργεια και ξεφύσηξε.

"Κοίτα,είναι μεγάλη ιστορία,αλλά ο κύριος λόγος είναι επειδή η επιχείρηση που είχε ο πατέρας μου εκεί δεν πήγαινε καθόλου καλά.Έτσι αναγκάστηκε να την κλείσει οριστικά και να μετακομίσουμε εδώ μιας και υπήρχαν μερικές πιθανές δουλειές"μου απάντησε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.

"Πάντως εύχομαι τώρα να είστε όλοι μια χαρά"της είπα με ενα ψεύτικο χαμόγελο και εκείνη μου το ανταπέδωσε.

"Είμαστε ναι"απάντησε και επικράτησε σιωπή για λίγο όσο προχωρούσε η ουρά στο ταμείο.

"Ήρθα Κλειώ,έφερα γαριδάκια"άκουσα τον Αντώνη να λέει όσο ερχόταν χαρούμενος προς το μέρος μου και έριξε τα γαριδάκια μέσα στο καλάθι.

"Καλά έκανες"είπα γελώντας όσο η Χέδερ μας κοίταζε.

Έκανα νόημα στον Αντώνη να σκύψει ώστε να του πω κάτι στο αυτί.

Γυρίσαμε από την άλλη ώστε να μην είναι πάνω μας το επικριτικό βλέμα της Χέδερ και έσκυψε λίγο.

"Αυτή πίσω μας την λένε Χέδερ και είναι από την Αμερική,πες μου πως είναι μια απλή σύμπτωση!"του ψυθίρισα και εκείνος με κοίταξε με γουρλωμένα μάτια.

"Δεν μπορούμε να είμαστε σίγουροι,πρέπει όμως να μάθουμε,δεν νομίζεις;"μου απάντησε και κούνησα το κεφάλι μου καταφατικά.

"Πώς όμως;"τον ρώτησα και χαμογέλασε πλάγια.

"Θα πιάσεις φιλίες μαζί της"μου είπε χαμογελαστός και τον κοίταξα με σηκωμένο φρύδι.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 21, 2020 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Collision |BW2019|Where stories live. Discover now