|12|

36 12 32
                                    

Είχα φτάσει έξω από το σπίτι του Αντώνη και ήμουν έτοιμη να χτυπήσω το κουδούνι,όταν ξαφνικά είδα ένα χέρι να εμφανίζεται μπροστά μου.

Ξαφνιασμένη γύρισα να δω ποιος ήταν.

Αντίκρισα ένα παιδί γύρω στα 20,ο οποίος έμοιαζε αρκετά στον Αντώνη σαν φυσιογνωμία.

Και οι δύο έχουν καστανόξανθα μαλλιά,και είναι πολύ ψηλοί.

Ο Αντώνης έχει γκρί μάτια,ενώ το παιδί πίσω μου έχει μελί.

Πάντως δεν ξέρω αν όντως είναι αδερφός του,αλλά αν είναι,την ομορφιά την έχει το σόι τους φαίνεται.

"Σόρρυ αν σε τρόμαξα"είπε το παιδί και γέλασε.

"Γρηγόρης,αδερφός του Αντώνη"είπε δίνοντας μου το χέρι του και χαρίζοντάς μου ένα χαμόγελο.

"Κλειώ,χάρηκα και σε συγχωρώ που με κοψοχόλιασες"του είπα χαμογελώντας δίνοντας του και εγω το χέρι μου.

"Μου 'χει μιλήσει ο Αντώνης για εσένα,χαίρομαι που κατάφερα να σε δω και κανονικά"μου είπε χαμογελώντας.

"Τι σου έχει πει δηλαδή;"τον ρώτησα αγχωμένη και εκείνος γέλασε.

"Αδερφικό απόρρητο"μου απάντησε κλείνωντας μου το μάτι.

"Μάλιστα"είπα και γέλασα αμήχανα,όσο μέσα μου με έτρωγε η αγωνία.

Τι να του έχει πει άραγε;

Ξεκλείδωσε την πόρτα και μπήκαμε μέσα.

Το πρώτο πράγμα που είδα ήταν ο Αντώνης στο σαλόνι να τρώει δημητριακά,με τα πόδια του πάνω στο τραπέζι και παρακολουθούσε ένα παιδικό στην τηλεόραση.

Δεν είχε καταλάβει καν οτι είχαμε μπει μέσα.

Έτρωγε ανενόχλητος τα δημητριακά του,φαινόταν πολύ αφοσιωμένος στο φαϊ.

Δεν τον αδικώ κιόλας,το φαϊ είναι υπέροχο.

"Αντωνάκη επισκέπτης"είπε ο Γρηγόρης και ο Αντώνης ξύπνησε από τον λίθαργό του.

"Αααα να 'σαι"είπε και πετάχτηκε πάνω σαν ελατήριο και μας πλησίασε χαμογελαστός.

Ο Γρηγόρης ξέσπασε σε γέλια.

"Τι γελάς ρε μαλάκα;"ρώτησε ο Αντώνης χωρίς να έχει καταλάβει ακόμη τον λόγο για τον οποίο γελούσε ο αδερφός του.

Για να πω την αλήθεια ούτε γω κατάλαβα.

"ΜΙΛΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΑΝΤΩΝΗ"φώναξε κάποιος από την κουζίνα.

Collision |BW2019|Where stories live. Discover now