"Σοβαρά δεν καταλαβαίνεις πού το πάω;"με ρώτησε κουνώντας τα χέρια του πέρα δώθε.
"Εμμ,νομίζω πως όχι"του απάντησα φανερά μπερδεμένη.
Εκείνος ένωσε την παλάμη του με το κούτελό του.
"Τι σου είπα μόλις ανεβήκαμε εδώ πάνω;"είπε ξεφυσώντας.
"Οτι σου αρέσουν οι ζωγραφιές μου;"είπα και σηκώθηκε πάνω εκνευρισμένος.
"ΤΖΙΖΟΥΣ ΚΡΑΙΣΤ ΚΛΕΙΩ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΟΤΙ ΕΧΩ ΑΔΕΡΦΟ ΧΑΚΕΡ!"είπε υψώνωντας τον τόνο της φωνής του,πιάνωντας τα μαλλιά του.
"ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ ΑΥΤΟ ΕΝΝΟΟΥΣΕΣ"είπα και εγω διαφωτισμένη πλέον.
"Ωραία σκάσε τώρα γιατί πιάσαμε συχνότητες δελφινιών"μου είπε και σκάσαμε στα γέλια.
[...]
"Αύριο μετά το φροντιστήριο σπίτι μου.Έχουμε δουλειά να κάνουμε"μου είπε ο Αντώνης λίγο πριν βγούμε από το δωμάτιό μου.
"Ωραία.Μου γράφεις κάπου το τηλέφωνό σου για να μπορούμε να συνεννοούμαστε πιο εύκολα;"τον ρώτησα κάτι που ήθελα εδώ και μέρες.
"Ναι αμε,φέρε μου το κινητό σου"μου είπε και το έβγαλα από την τσέπη μου.
Πληκτρολόγησε τον αριθμό του και τον αποθήκευσε στις επαφές.
"Έτοιμο"είπε γελώντας και το πήρα διστακτικά κοιτώντας τον περίεργα.
"Γιατί γελάς εσυ;"τον ρώτησα και μου έκανε νόημα να δω το κινητό.
《Θεογκόμενος》
Είχε γράψει στην επαφή του,κάτι που με έκανε να τον κοιτάξω δολοφονικά.
"Θεογκόμενος;Σοβαρά τώρα;"τον ρώτησα κει εκείνος κούνησε το κεφάλι του καταφατικά χαμογελώντας σαν 5χρονο.
"Είσαι μεγάλη ντίβα εσύ"του είπα και έβαλε το χέρι του δραματικά στην καρδιά του,έχοντας ανοιχτό το στόμα.
"Εγώ;Εγωωωω;Με πλήγωσες τώρα"μου απάντησε τινάζοντας το μακρύ μαλλί του που δεν υπάρχει.
"Παλιο ντίβα"του είπα έχοντας σκάσει στα γέλια.
"Αν ήμουν κανονική ντίβα θα το ήξερε όλο το σχολείο νευράκια"μου είπε και συμφώνησα γελώντας.
"Αντε φέρτο μου να το αλλάξω,αν και εσύ,ντίβα μας ανεβάζεις ντίβα μας κατεβάζεις"μου είπε και του έβγαλα τη γλώσσα δίνοντας του το κινητό.
"Καλύτερα τώρα;"είπε δείχνοντάς μου την οθόνη.
《Αγκαλίτσας》
ESTÁS LEYENDO
Collision |BW2019|
Novela JuvenilCollision//Σύγκρουση Ο καθένας μας παλεύει με δαίμονες, άλλοι φανερά, άλλοι μυστικά.Μα αλήθεια, κατάλαβες ποτέ με πόσους δαίμονες παλεύεις;Πιστεύεις πως κάποιος θα τους ησύχαζε;Πιστεύεις πως θα το έκανες εσύ σε κάποιον;Στην αγάπη καταφέρνεις πολλά...