-Igen meg... -belesúgtam a fülébe és visszahúztam magamhoz
Csókunkat egy hangos kopogás törte meg, ami a bejárat felől jött.
-Ezeknek a mocskos fasszopóknak is most kell jönniük.. -hallottam ahogyan morogta az orra alatt az ajtó felé menet
-Kik jöttek? -érdeklődtem egyik szemöldökömet felhúzva
-Ők. -kinyitotta az ajtót és a két idegen hapsira mutatottNem is voltak annyira idegenek... Láttam már őket valahol.. De hol? A klubban hát persze! Ez a két fószer volt még ott. Az egyiknek hosszú fekete haja volt, amit kontyba fogott a tarkójánál. Ízléses szakáll, nem is rossz... Egy hatalmas tetkó díszítette a karját, ami jelzem akkora volt mint nekem a komplett hátam. A másik minimálisan kisebb volt, vöröses barna haj, borosta, Ed Sheeran te vagy az? Bőrkabátot viselt ami alatt egy szimpla fehér trikó volt. Szinte világított a kék szeme a napfényben. Mindkettő engem pásztázott.
-Szevasz Seth! -kórusszerűen köszöntek
-Mi a pálya skacok? Mit akartok?
-Csak átjöttünk... -válaszolt a hosszúhajú
-Gyertek beljebb! -nyitotta tágabbra az ajtót
-Nem zavarunk? -kérdezte a kisebb
-Nem, ott a kanapé, a hűtő, szolgáljátok ki magatokat!
-Vele mi a helyzet? Ő is a a "svédasztalhoz" tartozik? - Utaltak rám, amire egy haragos tekintettel válaszolt Seth
-Képzeld nem -haragból egy irónikus mosolyra váltott
-Pedig jól jártunk volna -motyogták egymásnak
-Hallottam ti tuskók...Amíg a két "jóbarát " elfoglalta magát, kérdésekkel bombáztam apucit.
-Kik ezek? Miért akarnak ennyire? És egyáltalán miért engeded nekik hogy megegyék a kajádat?
-Nyugi már... Ők csak Dean meg Roman, semmi rosszat nem akarnak, remélem, és ők is megosztják az ételt velem- kuncogott
-Hát jó, de állítsd le őket, mert már bennem van az az érzés, hogy mindkettő a szemével vetkőztet
-Bennem is hidd el... -sóhajtott fel -De majd szólok nekik az érdekedben
-A múltkor is emiatt vesztetek össze ugye?
-Jah...Annyira máshogy viselkedik ha a haverjaival van... Mintha nem is ismerne, vagy úgy mintha én is csak egy "haver" lennék. Levágódtam a fotelbe és bámultam a focit amit a többiek is néztek.
-Elkapcsolhatok? -kérdeztem kissé pofátlanul
-Természetesen nenm, ez foci és fontos
-Aha.. És mi olyan fontos benne? Hogy kergetik a labdát?
-Nem értheted, hiszen lány vagy -nevetett fel Dean
-Képzeld a lányok is érthetnek pasis dolgokhoz -nyújtottam rájuk a nyelvem amire azok ketten csak forgatták a szemüket
-Tessék, hoztam popcornt! -dobott oda három zacskó nassolnivalót Seth az asztalraElvettem az egyiket és majszolgattam miközben próbáltam megérteni a focit... Valóban nem értem, de nem azért mert lány vagyok... Csak szimplán hülyeségnek tartom... Ezek ketten csak ordibálnak ha gólt lőnek, Seth pedig kotyvaszt valamit kint a konyhában. Erőt vettem magamon és kimentem lecsekkolni hogy mit is művel. Egy csomó gyümölcs felvágva a pulton, tej... Turmixot készít?
-Mit csinálsz? -érdeklődtem
-Tessék, nem a legfinomabb de talán ízleni fog... -nyújtott át egy shakes poharat
-Köszönöm -rámosolyogtam és kortyolni kezdtem az italtMéghogy nem finom, ez isteni! Hol tanulhat ilyet? Vagy csak összeöntött néhány összetevőt? Értelmetlen kérdések helyett jobb ha megiszom az italom.
-Na finom? -mászott a képembe
-Mhm -bólogattam szívószállal a számban -Ők mikor mennek el?
-Ennyire zavarnak?
-Igen...
-Hát, én sem tudhatok mindent de ha tényleg ennyire rosszul érzed magad akkor vedd a fürdő felé az irányt és vegyél egy nyugtató fürdőt.Vánszorogni kezdtem a lépcső felé amely ahoz a gyönyörű fürdőszobához vezetett. Huhh de jó illat van! Becsaptam magam után az ajtót az aroma megtartása érdekében.
-Lehetne óvatosabban, Hercegnő? -lentről hallottam a kiáltást
-Bocsánat!!
-Legközelebb meg ne halljam hogy becsapod az ajtót!
-Jó!Felsóhajtottam majd a kádhoz lépve engedni kezdtem a forró fürdővizet. Találtam némi levendulás fürdőbombát amit ki is használtam és beledobtam a vízbe. Lehámoztam magamról a ruhákat és belevetettem magam a kádba. Éppen sikerült ellazuljak de léptek hangját hallom a lépcső irányából. Kipattantam a kádból és magamra zártam az ajtót.
Jesszus, mivan ha valamelyik idióta jön fel? Vagyis senkinek nem kéne, egy lazító fürdőt akartam venni erre megzavarnak... Ki tudja ki lehet az...
Kopogtatott...Hey! Egy kicsit unalmas de nem lehet minden részben "ilyen-olyan" történés.. Remélem tetszett azért... Pussz ❤♥❤
ESTÁS LEYENDO
|•~ Veszélyre ítélve ~•| (Szünetel)
Aventura-Ismételd utánam! Ígérem... -Ígérem -Apuci... -Apuci -Hogy nem lesz... -Hogy nem lesz -Egy pasim sem... -Egy pasim sem. VÁRJ MI?! ~18+ részeket és kármokodást is tartalmaz, csak saját felelősségre~ (Én szóltam c;)