2. Rész

8K 103 1
                                    

-Neked honnan,  és mióta van ilyen kocsid?
Egy fekete matt Rolls Royce állt a kocsibejárón.
-Mondjuk úgy hogy volt eszem.  Pattanj be manó!

Beültünk a kocsiba,  miben vörös bőr ülések voltak és beépített hangszórók és még sorolhatnám a luxusabbnak luxusabb dolgokat a kocsiban. A bátyám beindította a motort és elindultunk egy neon fényektől és ittas emberektől hemzsegő hely felé.  Elég hamar odaértünk,  kiszálltunk a kocsiból,  emeberek bámultak,  feltételezem a kocsink miatt amit még mindig nem tudom, hogy honnan kapart elő a bátyám.

-Rajta vannak a listán? -kérdezte a tetovált kigyúrt biztonsági őr
-Rajta! -Nate és Kate Morgan!
-Valóban,  fáradjanak beljebb! -nyitotta ki az üvegajtót

Úgy látszik,  csak kívül voltak részegek,  itt mintha csak józan értelmes emberek lennének akik jól szórakoznak. A pult felé sétáltunk ahol a bátyám egy havernak nevezhető valakivel futott össze.

-Szevasz tesó! -pacsiztak
-Mit kerestek ti itt,  és ki ez a lány? 
-Ő a húgom,  és meghívták.
-Kate vagyok. -mosolyogtam és kezet ráztunk
-Üdv Kate,  én Randy vagyok.

Határozottan empatikus volt ez a srác,  tényleg csak kívül voltak a részegek.

-Kértek valamit inni? Állom! -hencegett Nate
-Egy sima koktélt kérek. -jelentette ki Randy
-És te hugi?
-Hát...  Van valami ami alkoholmentes?
-Kóla van. -szólt a pultos
-Azt szeretnék!

Kikaptuk az italokat majd elfogyasztottuk. Miközben kortyoltam a kólámat, néztem ahogy a sok ember táncol.  Majd kiszúrtam három,  szerintem barátot aki bámult rám meredten. Nemtörődve tovább ittam az italt.
-Nate? Lehet egy kérdésem? -kérdeztem -Nate?

Nem volt mellettem se Nate se Randy. Kezdtem pánikolni,  főleg hogy azok az emberek figyelnek,  főleg a közepén álló. Próbáltam lehiggadni,  ezért elmentem a mosdóba,  oda hátha nen követnek.  Egy fekete,  neon fényes folyosó vezetett a mellékhelyiség felé,  de pechemre senki sem volt bent és még hátranézni sem mertem.  Volt egy olyan sejtésem hogy követnek,  még ha csak az egyik is. Így is lett. Gyorsabbra vettem a lépteimet majd becsaptam magam után a wc ajtaját és bementem egy fülkébe.
A francba,  miért kellett nekem ezzel a köcsöggel idejönnöm? 
Hallottam,  hogy valaki más is bevágja maga után az ajtót,  és mégnagyobb pánikba estem.  Éreztem ahogyan folyik le a verejték a homlokomon. Kopogtattak az ajtómon.
Baszki... Szóljak hogy itt vagyok,  vagy ne?  Mivan ha egy nő az és rosszul van?
-Foglalt! -válaszoltam a kopogásra
-Gyere ki! -szólt egy mélyebb hang

Francba!  Na most 100% hogy el vagyok kapva,  még el sem tudnék menekülni ebből a szűk wc-ből.  Hülye hülye hülye Kate!!  Miért szóltál vissza?

-Ide figyelj!  Azt mondtam hogy gyere kifele!!  Jobban jár mindenki hogyha kijössz! -vette szigorúbbra a hangnemét
-Arra várhatsz!  Nem megyek ki! - éreztem  ezt nem kellett volna...
-Nem jössz ki?  Hát jó,  megvárom,  előbb utóbb ki kell jönnöd,  vagy a biztonságiak fognak kivinni innen!

Paráztam.  Nagyon. Mivan ha rámhívja a biztonságiakat? 

-Nen fogok kimenni!! -emeltem fel a hangom

-Gyere ki!  Nem foglak bántani!

Kinyitottam a zárat.  Kattant egyet amire az ismeretlen hátrébb csúsztatta egyik lábát.  Résnyire kinyitottam az ajtót és kikukucskáltam rajta.

-Na ugye hogy kijössz... Gyerünk,  nyisd ki az ajtót! 

Kijjebb nyitottam,  de nem teljesen,  amire ő megfogta a kilincset és kivágta az ajtót.  Ott álltam egymagam egy nálam sokkal idősebb palival.  Féltem.  Nagyon féltem. 

-Gyere kifelé! -ragadta meg a kezemet
-Nem! Engedj el! -reménytelenül rángattam a kezeimet az ő erős karjai közül -Engedj!!! 

Próbáltam kapálózni,  de hiába.  Túl erős volt. A lábammal a térdét kezdtem rugdosni hátha összerogy.  De nem így lett. Feladtam,  tudtam hogy sokkal erősebb nálam...

Halii!!  Remélem ez már egy kicsit izgalmasabb lett és hogy elnyerte a tetszéseteket 😊 Puszii ❤❤❤

|•~ Veszélyre ítélve ~•| (Szünetel)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang