17. Rész

2.5K 48 0
                                    

"-Várj mi?"

-Eheh, hazudsz Seth, biztos hogy hazudsz! - erre ő rázta a fejét

-Mostantól Mr. Lopez. Amúgy sem Sethnek kéne hogy szólíts... -fújt el egy hajtincset az arcából

-Haha... Jó vicc, ajánlom, hogy fejezd be. Mostanában túl sok viccet sütsz el.

-Egy viccet sem sütöttem el.. -tette keresztbe kezeit mire én csak összezavarodottan néztem rá

-Jó... - utam a fürdő felé vettem

Jól fog esni egy ilyen  hosszú nap után egy meleg fürdő...

-Te meg hova ilyen sietősen? Nem mondtam, hogy elmehetsz!

-Nem is kértem engedélyt. Fürödni csak megfürödhetek egyedül. 


Besétáltam a fürdőbe majd bevágtam magam után az ajtót. 

-Hé! Tudod te, hogy az mennyibe került nekem?! 

-Nem!! De nem is akarom!

-Akkor ne csapdosd!! 

-Megfelel Mr. Mindennek Tökéletesnek Kell Lennie? -nyitottam ki, majd csuktam vissza az ajtót

-Igen meg!


Engedni kezdtem a meleg vizet majd belenéztem a tükörbe. Baszki.. A hajam mint egy szénakazal. És az a bolond még nem is szólt... Mikor lett ez ilyen? Felkaptam egy fésűt, amivel fésülni akartam, de csak akartam a hajamat. Nem jött össze. Francba azzal a rohadt kómával.. A hajam is kómába esett, vagy mi? Elfelejtette kifésülni magát... Hol jár az eszem már megint...?  A fésű  hajtűként funkcionál én meg egy szál törölközőben állok a tükör előtt, a víz meg szinte csöpög a kádból. Mi van velem...  Szedjük ki ezt a fésűt és irány a fodrász. Persze csak a jól megérdemelt fürdő után. Kínok és kiáltások között, de sikerült kiszedjem a hajamból. Mit szólt volna Seth ha a fésűje az én hajamban kötött volna ki. Gyerünk kicsi fésű, túlélted! Letettem a fésűt majd pásztázni kezdtem az arcomat. A szemem a szemöldökömön akadt meg. 

-SETH! Akarom mondani Apuci... Akarom mondani Mr. Lopez....Van szemöldökcsipeszed? 

-Úgy nézek én ki mint akinek van!? 

Oh a francba is...  Gondolkodhattam volna mielőtt cselekszek... Borotvája csak van... Egy kicsit helyreraklak szemöldök! Készülj méltó halálodra! Gonosz mosolyt öltöttem magamra majd elkezdtem apránként a szemöldököm igazgatni. Már csak azon csodálkoztam, hogy nem vágtam bele... Érdekes. Eddig mindig történt velem valami szerencsétlenség. Beugrottam a kádba majd elmerültem a nyakig érő levendulával illatosított vízbe. Világmegváltó gondolataimon töprengtem mikor a kilincs kattant. Nem aggódtam, hiszen hab fedte még a padlót is.

-Te mi a jó szöszt csináltál  a fürdőmben?! -akadt ki

-Azt amit egy fürdőben kell! - forgattam a szemeim

-Szóval te minden fürdőben otthagyod a fél parókádat? Meg ha már használod a cuccaim akkor visszarakhatnád a helyükre! 

-Meggyűlt a bajom a hajammal.. És véletlen sem paróka.. Ja és el kell vigyél a fodrászhoz!

-Még mit nem.. Majd ha eltakarítottál mindent! - vett elő egy felmosót

-Kösz... Mostmár elmehetsz... Várjunk.. Minek is jöttél?

-Ja! Hoztam neked sütit! 

Most komolyan... A fürdőbe... Sütit... Mindig is tudtam, hogy nem százas.

-Ömm köszönöm? - vettem át a süteményt

-Ezt vedd ajándéknak, hazaérkezésed alkalmából! -mosolygott majd kiment

Ajándék... Szinte a hajamnál fogva rángatott ki a kórházból. Nem zavartatja magát. Vagy talán csak megbánta. Teletömtem a számat az édességgel aminek meglepően igazán finom íze volt.  Vagy csak nekem ízlik ennyire. Mi nem ettünk ilyen sütiket otthon. Hát, ezt hamar betoltam. Lehet az is közrejátszik, hogy a kórházban ilyen ételeket nem kaptam... Ideje kiszállni a kádból. Hideg a víz... Kiléptem a kádból, majd ránéztem a padlóra. Basszus... Mindent a hajam borít, na meg víz.. Megfogtam a felmosót, eltüntettem a vizet, a hajat pedig a kukába dobtam. Mindjárt más! Felöltöztem és kimentem a  szaunának használt fürdőből.

-Mehetünk? - pörgette Seth a kocsikulcsot az ujján

-Mióta vársz rám? 

-Egy-két éve? 

-Nem vicces.. És igen, mehetünk.

Beültünk a kocsijába majd a fodrászat felé vettük az irányt.

-Elviszlek a saját fodrászomhoz! Itt nála jobbat nem találsz! -állt meg egy graffitivel díszített kis szalon mellett

Beléptünk az ajtón, a helyiségben érdekes illat volt. Nem tudnám mihez hasonlítani.

-Üdvözöllek titeket... -lépett ki egy furcsa sötétbe öltözött alak a függönyök mögül

Hát ez meg milyen hely.. Miért jár ide? Előbb nézném tetoválószalonnak ezt a helyet, mint fodrászatnak..

-Szevasz.. 

-Mi járatban erre felé? 

-Ő itt Kate és szeretné rendbe rakatni a hajkoronáját 

-Szia! -integettem

-Foglalj helyet - rúgott elém egy gurulós széket - Te is Lopez! Ahogy nézem ez hosszú lesz, főleg ha nem tudja mit akar... Mehet bele szín? Vagy egy kis vágás, itt meg ott... -dobálta a hajamat

-Hát, nem is tudom... Neked van valami ötleted, hogy mivel lehetne feldobni? 

-Hajszínváltás? Vagy oldalt ledúrjam? 

-Ne ne... Modjuk.. A festés nem olyan rossz... De milyenre?

-Nem fogod befestetni a hajadat! Holnap iskolába mész! - vágott közbe Seth

-Seth, fogd be! Nem a te hajad! -csitította a "fodrász"

-Kék, vagy szürkés kék... Le is vághatod, nem érdekel. Rád bízom!

-Rendben... -vágott bele a munkába

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

-Kész is van! Seth nézd meg, és szívd vissza amit mondtál a hajfestésről 

-Tudtam hogy ide kell hozzalak... Tökéletes!

Ello-bello! Megint egy "kis" kihagyással, de itt van az új rész c: Pussz 💀🖤🖤





|•~ Veszélyre ítélve ~•| (Szünetel)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz