"Megölni... ? "
Megcsörrent a telefonom abban a pillanatba ahogy ezt a szót megemlítettem a legmélyebb gondolataimban..
-Seth, remélem nem felejtetted el hogy ma este meccsed lesz Brock ellen. Gyere be kérlek!
-Indulok.Baszki!! Tisztára kiment a fejemből... Hogy fogok meccsezni ilyen lelki állapotban..? Ráadásul TLC... Veszélyes... Nem fogom tudni megvédeni magam... Halálra fog verni... Legalább visszakapom amit adtam.
Megindultam a csarnok felé ahol az ajtóba Roman várt.
-Szevasz haver...
-Szevasz, mivan Dean-nel? -fogalmam sincs hogy miért kérdeztem ezt
-Ömmm nemtudom, nem jött be. Szerintem meg kéne bocsájtanod neki, a csapat érdekében.
-Nem fogom megbocsájtani neki.. Te nem tudhatod hogy milyen érzés
-Jogos... Tessék, ez a tied, ma meg kell védened a címed. -nyújtotta át a bajnoki övemet
-Képtelen vagyok megvédeni... Mentálisan meg vagyok törve. Brock meg tudod milyen...
-Meg tudod csinálni, erős vagy Seth! -ütögette meg a vállam amire csak sóhajtottam egyetBeléptem a számomra kijelölt helyiségbe és ránéztem az övre. Meg kell hogy védjem... Legalább az övet... Ha már... Nem! Erre nem gondolhatok a meccs előtti órákban. Az övön fénylettek a kis kövek, csillogott az arany berakás...
Elkészültem a meccsre és a ringbe lépve azzal az állattal találtam szemben magam.. Mindig is utáltam... De ma kiadók magamból minden haragot és dühöt. Asztalok, létrák, székek. Fájdalmas meccs lesz.
A csengő hangja megcsapta a fülem és kezdetét vette a brutálisnak mondható meccs, ami a nap fénypontja volt. Kiterveltem, először kifárasztom majd a ring alá veszem az irányt néhány székért meg létráért.
Brock néhány asztalt állított a ring köré. Valmi beindult az ő fantáziájában is, csak majd megakadályozom. Vagy nem...Kerülgettük egymást majd egy rúgást mértem a tarkójára amitől ő a földre esett de gumilabda szerűen felpattant és nekem esett. A mellkasomat kezdte apróbb de annál erősebb ütésekkel verni. Kurvára fájt, de erősnek kell tűnjek szóval a térdét támadtam. Gyenge lábú, hol marad a lábnap "haver"? A földre kényszerült esni ezzel én időt nyerve a ring alá mentem pár székért. Ütlegelni kezdtem a hátát amit idővel piros, szinte vérző csíkok díszítettek. Tudom hogy mennyire fáj, ezért csinálom. Elérte az alsó kötelet, szóval abba kell hagyjam a "kínzását". Lecsúszott a létrákért majd felállította őket a ring közepében miközben én az asztalokkal mesterkedtem. Két létra és egy asztal állt a ring közepén. Az asztalt egy nagy lökéssel a gyomrába küldtem. Ő felkapta majd kivágta a ringből és felém iramodott. Nen sikerült eltalálnom a tervét, magyarán teljesen más dolgot csinált mint amihez hozzákezdett. Felkapott mint egy tollpihét, a fejét ütni kezdtem, hátha elenged. Meg sem érezte. F5-tel próbált a külső asztalra dobni de csak a top rope-ig jutott. Mondhatni fájt, pont a hasamba vágott egyet a kötél. A ring alján feküdtem hiszen kurvára fájt a vágás a hasamban. Térden állva próbáltam magam felhúzni a kötelek segítségével. Brock segített, nem a kötél. Az asztalt céltáblaként használta. A hátam érte az asztalt ami ketté tört a dobás hatására.
Gyerünk, kelj fel...
Megteszek mindent csak forduljon minden jóra. Felpattantam mintha mi sem történt volna és visszacsúsztam a ringbe. Létrával támadtam szintén a térdhajlatát. Összeesett. Tökéletes alkalom hogy kiüssem. Két széket állítottam frontálisan egymás elé. Nem élt a tollpihe hasonlat hiszen rengeteget nyomott. Felhelyeztem a székekre majd a felállított létra felé vettem az irányt. Felmásztam majd ugrani készültem. Talppal a gyomrába? Jó lesz? Persze. Ugrottam... Nem kellett volna... Lement a székekről én pedig egyenesen az egyik szék sarkába basztam a bokám. Látta hogy a lábamat érte a sérülés, neki jó ötletnek tűnt hogy a lábamat célozza. Meg is tette. Bokacsavar az eleve sérült lábamra... A kötél túl messze van hogy végre elengedjen. Nem kopoghatok.. Az a feladás, és én nem adom fel egy könnyen. Hátra fordultam, kínok között támadtam a térdeit. Nen engedett. Kitartóan ütöttem majd sikeresen kiszabadultam. A lábamra való ráállás lehetetlen volt... Meg kell védjem az övet...
Fél lábbal is, de megcsináltam... Csengettek majd a kezeimbe nyomták a jól megérdemelt övemet. A nevemet ordibálta az egész csarnok. Jól esett...
Enyém lenne a dicsőség?Francokat. Vége volt a meccsnek, hátra mentem de támadás ért... Ki gondolta volna. Büntessük meg a nyertest. Brock a földre tiport majd a bokámra ment.
"RECCS"
Hoii!! Happy Roman Day :3 Ma lett 34 éves a mi Big Dogunk :3 Isten éltesse <3 *-* Pussz 💀♥
ESTÁS LEYENDO
|•~ Veszélyre ítélve ~•| (Szünetel)
Aventura-Ismételd utánam! Ígérem... -Ígérem -Apuci... -Apuci -Hogy nem lesz... -Hogy nem lesz -Egy pasim sem... -Egy pasim sem. VÁRJ MI?! ~18+ részeket és kármokodást is tartalmaz, csak saját felelősségre~ (Én szóltam c;)