(Napjainkban)
Üdv! Gondoltam elkezdek írni egy kis naplót az életemről, mert van mit bőven leírnom és kibeszélnem magamból.
Kezdjük egy kis infóval magamról: 15 éves vagyok, kereken egy hónap múlva 16. Mary Garcia a nevem. Szeretek krimiket olvasni és kosarazni. Van egy gyerekkori legjobb barátom. A neve James Karton. Imádom, hogy mindent megoszthatok vele. Most hogy tudtok rólam pár infót, folytassuk nosztalgiával.
(Pár évvel ezelőtt)
-Gyere már Mary! Csiga lassú vagy!- Üvöltötte James.
- Ne haragudj, de nem bírom a tempót.-
James csak nevetett.
- Jól van lelassítok.
-Köszönöm, nagyon kedves tőled. Nem tudom hogy vagy vele, de szerintem egy sétának az a lényege, hogy egymás tempójához igazodva SÉTÁLUNK egymás mellett, és nem futunk!
- Jól van, jól van, itt vagyok. -
Ezután csendben nézelődve (végre) sétáltunk egymás mellett. De nem abban a kínos csendben. Hanem az a jól eső, nyugodt, megbízható csend.
- Mary itthon vagyunk!
*csend*
- Hahó, Mary!
- Ja, mit mondtál, ne haragudj, elbambultam.
- Vettem észre. Na mindegy. Csak annyit mondtam, hogy haza értünk.
(M)-Rendben. Nem akarsz bejönni?
(J)- Nem, mert még van pár dolgom mára. Majd holnap találkozunk.
(M)- Okés, holnap! Szia!
(J)- Szia!(Napjainkban)
Mint ahogy az elöbb leírtam, kb így mehettek a mindennapjaim Jamesel. Volt amikor izgi volt, volt amikor unalmas, de volt olyan, amikor pont minden megnyugtatóan csendes volt. Ez a séta az utóbbi közé tartozott.
Természetesen nem csak James van egyedül az életemben. Itt van még a szerető családom is. Teljes, békés családban élhetek. Van egy hugom is. A neve Emma. Huncut tud lenni, de alapjáraton, egy nagyon aranyos és nyugodt gyerek. Nagyon szeretem ölelgetni.
Apukámat Adamnek, anyukámat Elizabethnek hívják (általában csak Lizbethnek, vagy Liznek nevezik).
Nem élünk túl nagy lakásban, de kicsiben sem. Egy amolyan számunkra tökéletesben. A szomszédaink kedvesek, de van egy két elég mogorva is.
- Mary gyere le egy kicsit!
- Megyeeeek
Sajnos mennem kell, de a következő alkalommal folytatom.(Sztorin kívül)
Sziasztok! Ez az első könyvem, úgyhogy kíváncsi vagyok a véleményetekre. Kicsit rövidke lett, de ezt sem tartott kis ideig megírni 😅. Remélem tetszett! Hamarosan érkezem a következő résszel. Halii 💕
YOU ARE READING
Szerelemre Épülve ✔
RomanceEgy lány és egy fiú története, akik kiskoruk óta ismerik egymást. Mindig ott voltak egymás mellett, mint igazi jó barátok. Ám ez egy nap megváltozik. Többet kezdenek érezni az igazi barátságnál. Valamint a háttérben történő váratlan fordulatok, örök...