Jsem sice slaboch ale na tuto prosbu nemůžu přistoupit. Jenom kvůli blbé tisícovce. ,,Ne to radši pojdu jinam." Řekl jsem docela sebevědomě. Začal jsem se zvedat z pohovky a chtěl jít odchodu. Byl jsem už u dveří, jenomže Takashiho ruka mě zabránila v odchodu. ,,Ani nevíš jaká by to byla zábava." Jenomže když jsem se podíval za sebe uviděl jsem Joshiho jak Takashiho ode mě odrazil a dal mi do ruky papírovou stovku. Měl při tom takový ten výraz jako by říkal běž já to nějak přežiji. Díval jsem se na něj jako na nějakého hrdinu z komiksů, ale i přes to mi ho bylo líto.
Zavřel jsem za Mikitem dveře a díval se do asi pět centimetrů blízkého obličeje naproti mě naštvaného Takashiho. ,,Hej mohla být sranda." Jenomže jsem ho hned odpálkoval. ,,Znásilňovat mladší kluky mi nepřijde jako sranda." ,,Hele moc si nezvykej mi odporovat já jsem si tě koupil a můžu si s tebou dělat co se mi zlíbí" Vyznělo to od něj tak hnusně. Myslel jsem si celou tu dobu naivně že mu na mě alespoň trochu záleží ale opak je pravdou a teď to bolí. Sklonil jsem hlavu a ukápla mi slza.
Dost mě tou svojí poznámkou vytočil jenomže když jsem mu řekl to co jsem řekl rozplakal se. ,,Jsi jenom lidský hovado bez srdce." Řekl Joshi se skloněnou hlavou. ,,Fajn tak když to vidíš takto tak si vem batoh a věci do školy a táhni si za tím loserem co tu byl před chvílí." Došel jsem ke dveřím, otevřel je a ukázal směrem z domu. Dost mě překvapilo když se doopravdy zvedl a šel. Rozběhl se do tmy. Zavřel jsem dveře a zhroutil se na podlahu. CO jsem to provedl? Proč jsem ho vlastně vyhnal? Jenomže teď už je pozdě.
Rozběhl jsem se na ulici a začal křičet jeho jméno. ,,MIKITO!!!" Konečně jsem ho spatřil. Díval se na mě a stál pod lampou, ale i přes to šli vidět jeho krásné oči. ,,Prosím nemohl bych u tebe přespat?" Mikito jenom nechápavě kývl hlavou a rozešli jsme se.
Najednou za mnou z ničeho nic přiběhl Joshi. Zeptal se mě jestli u mě nemůže přespat a já proti tomu nic neměl. ,,Co se stalo že jsi šel za mnou?" Díval se do země a všiml jsem si že mu i ukápla slza. ,,Já...Takashi...Ty..." Pochopil jsem to a přerušil ho. ,,To bude dobrý zase se usmíříte." ,,To asi těžko když mě vyhnal jako použitou děvu."
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ahojte lidi já vím je to kratší ale dneska jsem vydala dvě kapitoly a za to si zasloužím aplaus ne? X*D.
ČTEŠ
don't play with me CZ
RomanceNeko Joshi se dostane do péče Takashiho který se o něj moc nestará a tak si ho vezme do péče Mikito. Budou spolu vycházet? A co když jeden k druhému cítí lásku a chtěli by si to říct? upozornění je zde yaoi!!! Takže smůla homofobové