,,C..co to děláš Takashi?" Zeptal jsem se ho sevřen v jeho obětí. ,,Prosím. Buď se mnou." Řekl mi když se na mě podíval. Vůbec jsem nevěděl co dělat. Chvíli se na mě díval těma svýma žlutýma očima a pak si mě stáhl do polibku. Byl jsem zmatený. Do místnosti vešel Mikito a viděl nás. ,,C..co? Joshi!" Rozběhl se k Takashimu a vrazil mu facku. ,,Nech ho na pokoji. Není to žádná tvoje hračka." Zařve na něj Mikito a stahne mě do svého obětí.
Mikito mi ho vytrhl z náručí. Nebyl jsem ani vzteklí. Prostě jsem vztal a odešel do koupelny kde jsem se zamčel. Zhroutil jsem se na zem.
,,Jsi v pořádku? '' Zeptám se Joshiho starostlivě. Jenom mi zmateně kyvne na souhlas. Objal jsem ho. Obětí mi oplatil.
Nevnímal jsem skoro nic. Tohle bylo jiné než v té uličce. Tady to bylo jakoby byl zoufalý. Takashi a zoufalý? To mi k sobě nesedí.
Joshi ze mě má strach. To nesmí. Proč mi ho ten kretén bere. Ještě dva dny a bude u mě. Na celý týden. Dokážu mu že ho doopravdy chci. Začnu s tím ale už teď. Vyšel jsem z koupelny a viděl jak se ti dva objímají. Bolí mě to u srdce. ,,Joshi...Mikito...'' Oba se na mě otočili. ,,Nechcete tu přespat. Oba.''
Mikito se na Takashiho nedůvěřevě podíval. Než ale stačil něco říct tak jsem ze sebe dostal tohle. ,,Dobře.'' Mikito se na mě podíval. Šlo poznat v jeho očích že má obavy a trochu i strach. ,,Neboj budeš tu se mnou.'' Zašeptám.
Vůbec mě netěší že u něj budeme spát. Jak Joshimu něco udělá. Tak končí. Normálně ho tu dobiju.
Už se blížil večer. Začínala být tma. ,,Ustelu ti tady ano?" Jenom jsem na to Mikitovi kývnul a dál hledal na co se budeme koukat. Takashi připravoval v kuchyni popcorn, kofolu a chipsy. Všechno to donesl do obývacího pokoje. Posadili jsme se na rozestlané deky pod gaučem. ,,Proč nesedí Joshi taky vedle mě?" Stěžoval si Takashi. ,,Abych měl jistotu že mu nic neuděláš." Řekl mu hrubě. ,,Ale notak. Nehádejte se." Prostě jsem si sedl mezi ně. Na Mikitovi ško poznat že si mě bude bránit.
Sedl si mezi nás abychom na sebe neštěkali jako nasraní psy. Pustili jsme si horor. Ďábel v těle. Byl to spíš dokument, ale byl docela děsivý. Joshi byl obvzlášť vyděšený. Při první lekačce se mě pod dekou chytil za ruku a nadskočil. Vnímal jsem jeho sametový dotek a nevšímal si ničeho jiného. Měl jsem chuť mu položit hlavu na rameno.
Při první lekačce jsem se málem pochcal. Nechtěl jsem to pustit tady a tak jsem se rozhodl že si radši odskočím na záchod. ,,Půjdu na záchod. Hned jsem tu...jestli mu něco provedeš Takashi tak toho budeš litovat." Probodl jsemho nenávistným pohledem a šel na toaletu.
Mikito odešel na záchod. Jak zmizel v chodbě Takashiho hlava padla na moje rameno. ,,Takashi?" zašeptal jsem. Takashi jenom zamručel a dále měl hlavu na mém rameni. ,,Mám tě rád." Řekl mi až kouzelně. Pohladil jsem ho po jeho černých rozcuchaných vlasech. ,,Také tě mám rád..." Řekl jsem tiše. ,,Jenom trochu jinak." Takashi si se mnou propletl prsty. Asi i z toho měl radost.
________________________________________________________________________________
Omlouvám se za spoždění.
ČTEŠ
don't play with me CZ
RomanceNeko Joshi se dostane do péče Takashiho který se o něj moc nestará a tak si ho vezme do péče Mikito. Budou spolu vycházet? A co když jeden k druhému cítí lásku a chtěli by si to říct? upozornění je zde yaoi!!! Takže smůla homofobové