18. Kapitola

1.7K 126 16
                                    

(Vedlejší postavy)

Nakonec jsem u Shira přespal. V noci se ke mě ze spaní tulil. Nechal jsem ho, protože šlo poznat že to teď nejvíc potřeboval. Ráno jsme se probudil. Shiro už vedle mě neležel. Něco vonělo po celém domě. Vstal jsem bez trička jenom v džínách a trochu rozespale a zmateně jsem se dobelhal ospale do kuchyně. Shiro tam zrovna dělal palačinky. Na stole už leželi jahodová, borůvková a meruňková marmeláda se šlehačkou. Když si mě Shiro všiml, usmál se na mě a popřál mi dobré ráno.

,,Dobré ráno Takashi... Jak si se vyspal?" Zeptal jsem se ho s úsměvem když přišel do kuchyně kde jsem připravoval palačinky. ,,Jo dobře." Po chvíli jsem dodělal poslední a položil talíř plný palačinek na stůl. Dali jsme se do jídla.

Když jsme dojedli. Podíval jsem se na hodiny nad kuchyňskou linkou. Bylo 7:40. Do školy to stihneme. ,,Obleč se a vyrazíme do školy." Prošel jsem okolo něj, dostal jsem nutkání se ho aspoň dotknout, a tak jsem jako by omylem přejel konečky svých prstů po jeho kůži na zádech když jsem ji jakoby zvedal.

Zapomněl jsem se obléct, já jsem blbec. Dopíjel jsem vodu, kterou jsem si během jídla napustil z kohoutku. Než jsem však vodu dopil ucítil jsem na zádech zhruba v oblasti lopatek jeho dotek. Otočil jsem se na něj. Jenom se o mě musel omylem otřít prsty, jelikož se podrbal ve vlasech. Odešel asi do koupelny. Dopil jsem a šel si obléct tričko. Našel jsem ho na noční stolku, kde jinde když jsem si ho tam včera položil.

Musel jsem si zajít do koupelny, jelikož jsem by rudý jako rajče. Možná i víc. Lehl jsem si na podlahu a koukal do stropu. Budu snad takhle reagovat na Joshiho. No ještě je tu možnost že budu mít takovou reakci na každého kluka, třeba jsem gay a ani o tom nevím. Pak to ale bude těžší poznat do kterého z nich jsem vlastně zabouchnutý. Bože tohle je děsný. Jestli tohle řeší holky denně tak je lituji.

Byl jsem oblečený a tak jsem zaťukal na koupelnu a řekl do dveří. ,,Počkám u auta...pospěš si." Za dveřmi se mi ozvala rychlá ale dosti slyšitelná odpověď. ,,J..jo za chvíli jsem tam." Otočil jsem se a rozešel se ke vchodovým dveřím. Když konečně došel nastoupili jsme do mého auta a vyrazili do školy.

Ráno byl fofr. Joshi se prve nemohl pořádně postavit na nohy a tak se musel nějak rozchodit. Trochu pokulhával ale jinak to zvládal. Vzali jsme si snídani do ruky a vyrazili do školy. Došli jsme tam naštěstí včas.

Nějak jsem se s Mikitem došoural do školy. Když jsme tam došli a následně i do třídy tak jsem měl problém se posadit. Takashi a Shiro už tam byli. Todoroki si všiml toho jak křečovitě "sedím" na židli a tak se zeptal. ,,Jsi v pohodě?" Podíval jsem se na něj a usmál se, ačkoliv mě to docela bolelo. ,,J..jo v pořádku. Jenom jsem spadl na beton." Todoroki podezíravě přivřel oči a řekl jistě. ,,Dobře...a nelži." Provinile jsem pod čepicí sklonil uši. Nemohl to vidět a tak jsem se i zatvářil provinile. Do třídy vešla učitelka a začalo se učit. Byla docela nuda ale Takashiho neustálí pohled směřovaný na mě mě znepokojoval.

________________________________________________________________________________

Tak lidi...tady je další kapitola. Stále žiji. Jenom mám teď moc práce plus úraz *XD.

don't play with me CZKde žijí příběhy. Začni objevovat