(Ta písnička se mi moc líbí. Proto tu je. Už ji umím, skoro X).)
(A pozor pozor!!! Už je tu něco nepřístupného X) Jedna osůbka ví že bych byl nerad/a kdyby to četl a tak bude hodný a přeskočí to ju X3.)
Koukali jsme se jeden druhému do očí. ,,Promiň Joshi, nedával jsem pozor." Sladce se na mě usmál. ,,To nevadí, tady je to pohodlnější." Cítil jsem jak se začínám červenat. Joshi už byl celý rudý když si uvědomil co právě řekl. Obejmul jsem ho a usmál se. ,,Nemusíš se stydět."
Musel jsem být celý rudý. když mi řekl že se nemusím stydět tak jsem se svými rty natiskl na ty jeho. Byl prve překvapený ale pak se přidal. Jednou rukou mi hrábl do vlasů a druhou mi umístil na moje pozadí. Nijak jsem se mu nebránil. Měl jsem v něm důvěru. Zaplul jsem jazykem do jeho pusy a prozkoumával každý kout jeho úst. Mikito udělal to samé a pak mě shodil pod sebe. Poslušně jsem čekal co udělá. Neustále mě líbal a zajel mi rukou pod tričko. Dotkl se mojí bradavky a já zavzdychal do polibku. Mikito se nejspíš trochu lekl a tak se odpojil a zeptal se mě.
Nebyl jsem si jistý jestli to doopravdy chce a tak jsem se ho zeptal. ,,Smím?" Celý červený mi kývl na souhlas a já se mu přesunul na krček kde jsem se jazykem pohyboval všude kde byl přístup. Sundal jsem mu tričko a znovu se mu přilepil na rty. Najednou se za oknem objevil záblesk světla a po sekundě obrovská rána. Joshi se okamžitě splašil jelikož ve tmavé místnosti záblesk byl hodně intenzivní. Okamžitě jsem zatáhl roletu a vrátil se k Joshimu. ,,To nic. Jsem tu s tebou."Joshi se bez dalšího váhání znovu natiskl na moje rty.
Znovu jsem ho políbil. Mikito si mě položil pod sebe a jemně mě hladil po hrudi. Obmotal jsem mu nohy kolem pasu a rukama jsem mu začal sundávat tričko. Když jsem ho sundal hodil jsem ho na zem a rukama mu začal sundávat kalhoty. Mikito nezůstal pozadu a jedním tahem mi sundal kalhoty i s trenkami. Když jsem sundal i jeho kalhoty i trenky tak jsem znovu omotal nohy kolem jeho pasu. Mikito se přesunul k mému otvůrku.
Začal jsem mu jazykem nejdřív jezdit kolem otvůrku a pak do něj pronikl jazykem. Joshi při tom slastně vzdychal a začal se prohýbat v zádech. Když jsem si byl jistý že je připravený, došel jsem si k němu pro polibek a pomalu do něj začal pronikat. Když jsem byl celý v něm trochu zakňučel. ,,Dobrý?" Joshi mi kývl na souhlas a já se v něm pomalu začal pohybovat. Joshi začal vzdychat ještě hlasitěji. Začal jsem přirážet rychleji. Joshi mi zaryl nehty do zad. Dost mě to zabolelo jelikož je měl docela ostré. Budu mu je muset ostříhat. ,,M..Mikito...já..už." Nestihl to ani doříct a udělal se nám na břicha já ještě chvíli přirážel a poslouchal jeho hlas jak se stupňuje na hlasitosti, a pak když mi omotal ocas kolem pánve jsem se udělal, a naplnil jeho nitro svou nadílkou.
Když se do mě udělal objal jsem ho kolem krku a dlouze ho políbil.
________________________________________________________________________________
Takže lidi doufám že se vám to líbilo X).
ČTEŠ
don't play with me CZ
Любовные романыNeko Joshi se dostane do péče Takashiho který se o něj moc nestará a tak si ho vezme do péče Mikito. Budou spolu vycházet? A co když jeden k druhému cítí lásku a chtěli by si to říct? upozornění je zde yaoi!!! Takže smůla homofobové