1. Kapitola

4.9K 225 67
                                    

Ještě než začneme chci vám poděkovat že čtete tento příběh. Pokusím se udělat co nejméně hrubek a snad se vám bude příběh líbit.
-----------------------------------------------------------
Joshi
Takashi
Shiro
Mikito

Probudilo mě hlasité kopnutí do mojí klece. Blesku rychle jsem zvednul hlavu a podíval se na toho škůdce přede mnou. Stál tam malý chlapeček. Nepochopil jsem proč sem ho ti rodiče tahali, ale vadil mi tu. Všude okolo sebe dělal hluk. Natáhl jsem ruku z klece a vrazil do něj jako bych praštil budík. Kluk okamžitě spadl na zem a začal brečet. Měl jsem štěstí že utekl a tak jsem zase sklonil hlavu do klubíčka a obvynul se svým ocasem.

Díval jsem se na různé stránky na svém počítači. Když jsem narazil na nějakou webovku která mě konečně zaujala a rozklikl je. Byl to e-shop. Chvíli jsem si ho pročítal a zjistil že je to stránka na které se prodávají lidi. Opuštění a mladí lidi. Neodradilo mě to. Naopak jsem si řekl že bych si mohl koupit nějakého toho ztroskotance. Projížděl jsem si fotografie lidí co byli na prodej. Zastavil jsem se u obrazu s klukem který měl kočičí uši a ocas. Měl černé vlasy s modrými konečky a modré oči. Vypadal krásně. Ano jsem gay ale vážně vypadal roztomile a hezky. Rozhodl jsem se že si do toho obchodu objednám schůzku a zaplatím za něj.

Ještě že jsou prázdniny. Nechtěl bych do školy. Ale těžké je to že nechci být ani doma. Sám. Nejradši bych skočil z okna ale jsme až moc velký srab na to abych to udělal. Jenom jsem se díval do mobilu a koukal se na urážlivé zprávy které mi chodili jedna za druhou. Ještě je mě chodili na wattpat i od fanoušků hezké zprávy. Jinak bych se fakt zabil. Jsem totiž spisovatel na wattpatu a tak jsem na nic nečekal a šel zase psát.

Koukal jsem se na televizi a projížděl kanáli. Zastavil jsem se tradičně na Óčku a poslouchal songy. Nyní tam jelo zremixované all time low. Byl to boží remix jakmile písnička dohrála vzal jsem mobil a písničku si stáhnul do mobilu mezi svých 231 dalších songů co se mi líbily.

Domluvil jsem se hned na další den schůzku v tom obchodě. Trochu jsem zapřemýšlel. Takový neko v posteli musí být tedy zážitek. Už jsem se ve své mysli dostal až k pasáží kdy mu sundávám boxerky když mi zazvonil telefon. Nadskočil jsem a zvedl to. ,,Haló?'' Řekl jsem do telefonu zmateně. ,,Dobrý den, to vy jste si objednal toho neka?''. ,,Ano co se děje?''. Zeptal jsem se. ,,Nic pane jenom jsme se chtěli zeptat jestli by jste ho dnes nechtěl dovést k vám domů.'' Na tváři se mi utvořil úsměv. To budou večer hrátky.

Ležel jsme a koukal se před sebe. Byl jsem sám. Opuštěný. Uslyšel jsem kroky k mojí kleci. Otevřel ji jeden ze tří zaměstnanců a já zvětřil šanci na únik. Jenomže ta myšlenka rychle pominula když mě jeden chlap chytil za krk a praštil moji hlavu o zem kde ji držel dokud mi nenasadil obojek. Muž vstal a já musel taky jinak by mě asi udusil. Byl jsem na obojku ale nechtěl jsem se jen tak vzdát a tak jsem se zasyčením kopl do zaměstnancovy nohy a uslyšel hlasité křupnutí. Muž mě pustil a s křikem spadl na zem držíc se za svoji nohu. Jenomže zbylí dva zaměstnanci mé popadli a doslova mě vlekli do auta. Tam mě spoutali ruce za záda a nohy k sobě.

Jeli jsme asi 20 minut a mé už ruce dost boleli. Zastavili jsme před docela luxusním domem.

-----------------------------------------------------------
Budu zlý/á a tady vám to utnu. Samozřejmě že to teď není moc fajn je začátek ale bude se to rozjíždět nebojte X)

don't play with me CZKde žijí příběhy. Začni objevovat