Kapitola 9 - Nejistota

311 14 0
                                    

Dívka otevřela své hnědočerné oči a několikrát zamrkala. Než si přivykla na světlo v místnosti, chvíli to trvalo. Ucítila pevný stisk na své ruce, proto se otočila a v tu chvíli spatřila chlapce držíc ji za ruku. Chlapec rozevřel své oči překvapením, než ale dívka stačila cokoli říci, zmijozelský chlapec začal volat madam Pomfreyovou, která se téměř okamžitě objevila vedle postele.

Kouzelnice zkontrolovala dívčiny životní funkce, až poté si oba, jak chlapec, tak kouzelnice, mohli oddechnout, když zjistili, že dívka je již naprosto v pořádku. Madam Pomfreyová pak vycítila dívčinu potřebu mluvit s chlapcem o samotě, proto se taktně stáhla zpět do své kanceláře nechávajíc dva studenty na ošetřovně samotné.

Jakmile se dveře kanceláře madam Pomfreyové zavřely, dívka se s otázkou v očích otočila na zmijozelského chlapce. Velmi dobře si pamatovala vše, co se stalo a proč se na ošetřovně nachází, nenacházela ale jediný důvod, proč by tu zmijozelský chlapec měl být. „Proč jsi tady?" zeptala dívka dříve, než chlapec vůbec stačil otevřít pusu.

Chlapec se ze všeho nejdříve pořádně nadechl, než byl schopen dívce odpovědět: „Dostal jsem tě do tohohle stavu, tak bych se měl alespoň ujistit, že jsi to přežila, nemám pravdu?" Jeho lhostejný tón hlasu kontrastoval se strachem o dívku v posledních pěti dnech. Ano, Rebecca ležela na ošetřovně pět dní a zmijozelský chlapec odmítal odejít z ošetřovny, dokud se dívka neprobudí, což znamená, že ani nechodil na hodiny a vlastně i spal na ošetřovně, tím stěžoval návštěvu ředitelce Bradavic, která také chtěla přijít na ošetřovnu, aby se podívala na svou svěřenkyni, ale kvůli chlapci nemohla a tak se musela spokojit s tím, co jí řekla madam Pomfreyová.

„Co jsi tam dělal?" Dívka byla moc unavená na to, aby podávala dlouhé a složité otázky, proto je tvořila jednoduše, tak aby byly krátké. Ačkoli to byly jednoduché otázky, Samuel netušil, jak na ně odpovědět. Jak jí může říci, že ji sledoval a pak byl tak pošetilý, že si myslel, že to samé, co dělá ona, zvládne i on sám a v mnohem kratším čase? Ne, to jí nemohl říci, jak jí ale tedy má vysvětlit, co tam vlastně dělal?

„Do toho ti nic není," odfrkl si Samuel, když nedokázal přijít na lepší odpověď. Ji přece vůbec nemusí zajímat, co tam dělal, hlavní bylo, že není zraněný. „Myslím, že alespoň tohle vysvětlení mi dlužíš, když vezmeme v potaz, že jsem ti zachránila život. Hipogryfové nejsou tvorové, kteří jednoduše odpouští a je jednoduché je naštvat, kdyby nebylo mě, Alight by tě rozsápal na kousky. Nemůžeš mu to mít za zlé, snažil se chránit své stádo, myslel si, že jim chceš ublížit a ještě k tomu jsi ho urazil a to on si nenechá líbit," vysvětlila dívka i přesto, že se necítila dobře. Cítila nutnost své oblíbené tvory obhájit, zvlášť pokud je chtěl někdo neprávem obvinit za něco, za co nemohli. Chlapec poslouchal s úžasem, co měla dívka na srdci, ještě ty tvory bránila potom, co jí provedli.

Rebecca byla po dalších dvou dnech propuštěna z ošetřovny. První, co udělala po propuštění z ošetřovny, bylo, že zašla za ředitelkou Bradavic ujistit ji, že už je naprosto v přádku. Později také došla za Hagridem se stejným úmyslem, ten se ale skoro rozplakal, že ji nechal jít k nim samotnou, a tak Becky strávila dobrou hodinu vysvětlováním, že to nebyla ani chyba hipogryfů, ani její vlastní, ale někoho úplně jiného. Samuel Bline dostane školní trest, Becky ale s ředitelkou Bradavic již vysmlouvala, aby jí mohl Samuel pomoci se staráním se o hipogryfy a jiné tvory. Ředitelce se tenhle nápad nezamlouval, jak ale mohla svou svěřenkyni odmítnout? Měla dobré úmysly, proto svolila.

Za několik málo dní se po školních pozemcích prohnal Samuel jako vítr, aby na něj nemusela Rebecca čekat. Sám jí byl vděčný za záchranu života a pak znovu za to, že mu vysmlouvala takovýto trest. Doběhl na kraj Zapovězeného lesa a čekal bezmála pět minut, než zahlédl Rebeccu, jak k němu jde, za ní však šla ještě jedna postava, Hagrid. To se Samuelovi moc nezamlouvalo, chtěl s dívkou mluvit v soukromí a nechtěl být nikým sledován, ale jak je vidět, dnes mu to nevyjde.

Mocná (ff Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat