Becky se soustředila na učení přeměňování, zatímco Benjamin na obranu proti černé magii. Učili se na břehu Černého jezera pod stromy, schovaní před jarními slunečními paprsky. „Pořád nechápu, jak vykouzlit Patronovo zaklínadlo." Becky si povzdychla a už potřetí Benjaminovi vysvětlila, jak na to. Popravdě uměla Patronovo zaklínadlo již před dvěma lety, naučila ji to ředitelka Bradavické školy o prázdninách poté, co ji její svěřenkyně několik hodin přemlouvala. Od té doby Rebecca Patronovo zaklínadlo použila jen jednou, ve čtvrtém ročníku, když do školy přišli mozkomorové prohledat školní pozemky, jelikož se některým Smrtijedům podařilo proniknout na školní pozemky. Tenkrát zachránila Teddyho Lupina ze druhého ročníku před mozkomorovým polibkem.
„Tak tady jste, zase se učíte." Samuel se posadil vedle Rebeccy, nahlížejíc jí přes rameno. „Zanedlouho nás čekají zkoušky NKÚ. Zato ty si s tím neděláš žádné starosti, jak vidím," odpověděl mu Benjamin, pak se znovu snažil soustředit na nějakou ze svých nejšťastnějších vzpomínek. Od třetího ročníku se Samuel lehce změnil. Nikoho nešikanoval a trávil hodně času se školními podívíny, Rebeccou Parcherovou a Benjaminem Damverem. Co bylo ale mnohem divnější, přestože všichni byli z jiných kolejí, vycházeli spolu dobře.
„Samozřejmě, že se učím, ale nevěnuji tomu každé své volné odpoledne. Becky, pojďmě se proletět. Hm? No tak, nebyli jsme už věčnost." Samuel miloval létání, bylo jedno, jakým způsobem. Díky Rebecce překonal svůj strach z výšek, když se nechal přemluvit k menšímu letu na hipogryfech ve třetím ročníku.
„Koště nebo hipogryf?" zeptala se s trochou zájmu v hlase Rebecca. Nejradši by se zašla podívat na testrály, ale zjistila, že by to nebyl nejlepší nápad, když věděla, že je ani jeden z jejích přátel neuvidí. Milovala, když ji její testrál nechal na něm proletět. Už od mala s ním byla jistým způsobem spoutána a to se, jak čas utíkal a ona stárla, stávalo velmi silným poutem.
„Hipogryf." Poslední dobou se Samuel zajímal o hodně věcí týkajících se Becky. „Nemyslím, že se dnes Alightovi bude chtít létat, navíc tři hipogryfové mohou být nápadní. Zvláště když je víkend. Hodně lidí je venku." Rebecca hodně dospěla, hlavně po intelektuální úrovni. Její známky se ustálily v průměru, dějiny sice měla podprůměrem, ale stále procházela. Zato v obraně a kouzelných tvorech byla vysoce nad průměrem. Možná proto, že s kouzelnými tvory byla neustále. Každou její volnou chvíli, pokud se neučila nebo nepsala úkoly, trávila u kouzelných tvorů, někdy ani její přátele nevěděli, kam se vydala. Pokud se jednalo o obranu, učila se od její tety, Bradavické ředitelky. Ačkoli byla profesorka McGonagallová profesorka přeměňování, byla velmi zběhlá v obraně proti černé magii. A Rebecce šla obrana jako po másle. Možná to bylo tím, že dokázala pochopit podstatu zla a tak věděla, jak se mu ubránit.
Dívka si vzpomněla na ten hrozný moment, kdy se Smrtijedi v jejích čtyřech letech dostali na hrad a zabili nevinného chlapce. Dívka to viděla jen náhodou, bylo to o vánočních prázdninách, dívka šla tajnými chodbami z ředitelny, kde strávila celý den se svou tetou, a odbočila špatně, takže se jí naskytl pohled na Smrtijedy, kteří mučili chlapce a nakonec ho zbavili utrpení a zabili ho za pomocí hůlky a zeleného světla. Teď, když Rebecca věděla, co to bylo za kletbu, se na to dívala trochu jinak. Tehdy se bála, teď by je chtěla najít a všechny je nechat zavřít do Azkabanu, ale jelikož utekli a nevrátili se, protože minulý rok to byla skupinka, kterou chytili, věděla, že tam někde venku stále jsou, ale nevěděla, kde by je mohla najít.
„Můžeme letět jen nad lesem," navrhl s nadějí v hlase i v očích Samuel. Věděl, že jakmile dívku přesvědčí, že je to naprosto neškodné, ona neodolá. Milovala létání na hipogryfech, to věděli všichni tři. „Co si o tom myslíš?" zeptala se Becky Benjamina. Vždy dala na Benjamina, věřila, že je z nich tří nejrozumnější, proto se ho vždy ptala na to, co si o věcech a jejích nápadech myslí. Benjamin byl vždy nad věcí, myslel racionálně a vždy si nejdříve získal všechny fakty, pak se podíval na výhody a nevýhody daného problému a nakonec svoje myšlenky vyhodnotil. Jeho přemýšlení nezabralo moc času, během půl vteřiny už měl jasno.
ČTEŠ
Mocná (ff Harry Potter)
FanfictionExistuje dívka. Sirotek vychovaný na hradě. Velmi mocná už jako malé dítě. Jenže její moc jí dělá život těžký.