Kapitola 20 - Matka

258 8 0
                                    

Když Smrtijedy svazovali a zabezpečovali kouzly, aby nemohli utéct, dívka si všimla na pravé ruce každého z nich dalšího tetování. Velké W, kolem kterého stáli tři havrani. Vypadalo to, jako by havrani chránili písmeno svými vlastními těly. Dívka si okamžitě vzpomněla na svůj medailonek se stejnými havrany.

„Co je to?" zeptala se jednoho z nich. Ačkoli Smrtijed neměl ani v nejmenším potřebu odpovídat, dívčina podoba s jejich paní byla příliš velká na to, aby dokázal odporovat.

„Znak, kterým jsme se zavázali své paní." Dívka se bála zeptat na to, co jí tolik zajímalo.

„Kdo je vaše paní?"

„Bellatrix Lestrangeová." Dívce se podlomila kolena. Jelikož Benjamin stál vedle ní a všechno se strachem poslouchal, dívku zachytil a pomohl jí udržet se na nohou. Rozhovor zaslechl i Samuel, který si díky tomu konečně vzpomněl, kde dívčin medailonek viděl. Jeho matka měla schovanou fotku s dívkou se stejným medailonkem, jaký měla Rebecca, a když se nad tím Samuel pořádně zamyslel, jistou podobu dívky na fotografii s Rebeccou viděl. Nemohl tomu ale věřit, Bellatrix Lestrangeová přece nemohla být biologická matka Rebeccy.

Dívka více slyšet nepotřebovala, chtěla jen jediné, vyhledat ředitelku Bradavic a zeptat se jí, jestli je to všechno pravda. Je její matkou opravdu ta Bellatrix, Smrtijedka, která byla dost šílená na to, aby zabila svého bratrance a neteř? Jak tedy Rebecca přežila, pokud to všechno byla pravda?

~

„Ano, tvoje matka opravdu byla Bellatrix Lestrangeová. Jak jsi se ale dostala do sirotčince, ze kterého jsme tě s profesorem Brumbálem a Hagridem odvezli, to nevím. Museli jsme si tě vzít do péče kvůli tvé síle, která v té době upoutala pozornost Lorda Voldemorta. Schovávali jsme tě bezmála dva roky, než Lorda Voldemorta porazil Harry Potter." Přiznala nynější ředitelka Bradavic, zděšena, že jí její svěřenkyně začne opovrhovat ve chvíli, kdy všechno zjistí.

„A co můj biologický otec?"

„O tom nic nevím, ale můžu ti říci, že to nebyl Rodolfus Lestrange. Tím jsem si jista."

Dívka složila obličej do dlaní, proč zrovna musela být narozena někomu takovému? Život pro Rebeccu nebyl jednoduchý a věřila, že teď se stane ještě těžším. Zvláště s Benjaminem. Dívka si živě vzpomínala na jejich rozhovor minulý rok.

„Už jsi zjistil, kdo jsou tví rodiče?" zeptal se Samuel, zatímco si procvičoval levitovací kouzlo.

„Ano. Byli to čistokrevní kouzelníci, Smoyal. Jmenovali se Elizabeth a William Smoyalovi. Zabila je Bellatrix Lestrangeová, Smrtijedka, když bojovali v bitvě o Bradavice. Zabila je těsně předtím, než byla poražena Molly Weasleyovou. Nakonec mě adoptovali moji rodiče poté, co jsem byl rok v sirotčinci." Dívka věděla, jak se chlapec musí cítit. Přestože se s tím nemohla s přesností přiblížit, stále také neměla rodiče, byla kdysi v sirotčinci, odkud ale neměla žádné vzpomínky, a byla vychována adoptivními rodiči, alespoň tak myslela na své tety a strýčky, jako na své adoptivní rodiče.

Jak mohla Benjaminovi na oči, když její biologická matka mohla za smrt jeho rodičů? Byla důvodem, proč své rodiče Benjamin nikdy nepoznal a ani nemohl.

„Ti Smrtijedi, které jsme chytili, si říkají Werixové. Jsou oddaní Lordu Voldemortovi, ale zároveň slouží hlavně jejich paní. Jelikož jsou oba již pryč, hádám, že je neměl kdo vést a oni se chtěli pomstít za ztrátu jich obou, když nebyli odvedeni do Azkabanu." Dívka pouze s prázdným pohledem přikývla, stále si dělala větší starosti o přátelství s Benjaminem, než o Smrtijedy, kteří sloužili dvou pánům.

Mocná (ff Harry Potter)Kde žijí příběhy. Začni objevovat