3 Глава

114 6 5
                                    

-Пф да направо. Не е яко да зарибяваш чужди гаджета пикло! - каза тя
-Престани да я обиждаш. Аз и предложих да излезем и да я разведа-намеси се Ейдриан.
Как смее да ме нарича пикла.
-Как смееш да ме наричаш пикла!?Погледни себе си. Аз поне не съм някакво ревниво до досадност гадже -  реших да не и позволявам да ме унижава и да отвърна на удара.
Тя предстъпи към мен и вдигна ръката си. Шамар ли ще ми забие? Докато мислех осъзнах че седя на едно място и и позволявам да го направи. Хванах ръката ѝ и си вдигнах другата, за да я ударя.
-Хей момичета спрете-извика някой.  Адреналинът в мен е много по силен от подсъзнанието ми което в момента ми крещи да се спра и да не забравям, че съм на нейна територия. Докато осъзная, че човека, който каза да спрем е Ейдриан аз вече я бях ударила няколко пъти, както и тя мен
-Дани! Спри! Ти поне не си като нея. - извикаха Мая и Мира в едно
-Не ме познавате, за да знаете каква съм!-изкрещях по силно от тях
-Да, но познаваме нея. Съжалявам, че го казвам Ани, но когато си с Ейдриан ставате ужасни и ни обиждате за най малкото. Ти му влияеш ужасно зле. Преди теб той беше много по добър и мил. - каза Мая
-Слушай ме шибана кучко, не ми казвай каква съм и как се държа с гаджето си - извика Анелиа
-Само дето казвах той какъв е-започнаха двете да спорят и явно са забравили за мен. И по добре.
-Хей добре ли си? - прошепна ми Ейдриан.
-Ти как мислиш? - идва ми не само да ѝ забия шамар.
-Моля те не ѝ обръщай внимание-каза ми.
Разбирам че са гаджета, но тя няма никакво право да се държи така. И мисля да ѝ покажа що за стока е. Аз не съм някаква "пикла", че да не се защитя. Тя е дъщерята на дявола, буквално.

Всички се успокоиха и аз седнах на дивана в гаража. Чак сега забелязах как изглежда. Наистина е хубав. Има голям телевизор на дясната стена и диван от лявата. Има още и шкафове с алкохол.
-Е нека да играем на нещо? -предложи Луи
-Добре. - съгласиха се другите.
- Искате ли на шише? - попита и Мира и всички кимнахме.
След първото завъртане на шишето  се паднаха Мая и Луи. Те трябваше да се првгърнат. След прегръдката Мая седна в скута на Хари, а той я стисна показвайки на Луи, че тя е негова територия. Всички се засмяха. На второто завъртане се паднаха Анелиа и Ейдриан. Така де дъщерята на дявола. Те се прегърнаха силно. В третото завъртане се паднахме аз и Ейдриан. Той трябваше да ме прегърне както всички останали които се бяха паднали за първи път. Така минаха няколко часа и пак се паднахме аз и Ейдриан. Вече бяхме минали през всичките неща и сега трябваше за 10 мин да стоим отвън само двамата. Анелиа ме изгледа злобно. Много злобно, а аз и се усмихнах самодоволно.

When she came Where stories live. Discover now