Бързо имаха тези два дни. Учене, излизане с Ейдриан, учене и пак учене. След 3 дена заминаваме за САЩ а аз още не съм виждала Мира. Довечера има парти на което не искам да ходя, но ще ходя. Направо прекрасно. След 30 мин трябва да отида до кофенето. Там ще се видя с Мая и май и Мира ще е там. Хари и Луи също. Тях също не съм ги виждала. Не мога да се отърва от мисълта,че Стефан е тук с Анелиа. И се опитвам да не мисля за това
-Здравей момиче не сме се виждали от сумати и време. Как си? - Мира ме прегърна.
-Добре съм. Няма търпение да заминем за САЩ. - казах
-Нив също - всички отговориха
_Е да влизаме в час - Предложи Мая и всички тръгнахме след нея. Тя 3 забавна. Много забавна. Както и красива и умна. Може да ѝ се довериш и аз ѝ имам страшно голямо доверие. Мира е същата, но обича Шон Мендес от всеки друг човек на земята. Дори не съм сигурна дали родителите му го обичат толкова.
Деня както винаги мина бързо. Трябваше да се прибера и да се подготвя за партито. Ако Ана и Стефан са там ще бъде провал. Нищо лошо към Стефан, но все пак е с Ана. Как изобщо са се запознали?
Търсих си дрехи и накара реших да обуя къси гащи с една къса блуза. Накъдрих косата си на вафлички и за чаках да стане време за партито. Ейд дойде да ме вземе към осем и половина, а в девет трябваше да сме там. Пътуването мина странно. Ейд беше странен. Не ми говореше. Защо? Да не съм направила нещо? Така и не го питах и през целия път си говорех в ума ми.
Къщата където беше партито беше огромна. Наистина огромна. Имаше 3 етажа с по 30 стаи на етаж. Коридорите бяха дълги. На първия етаж бяха кухнята и хола. К
Хола беше по голям от кухнята. Имаше маса и диван в средата. Килима беше червен, а пердетата бяха шампанско. Имаше и равтове с книги и още по малки маси и дивани. Седнахме при останалата ни компания. Половината не ги познавах, а другите сме се запознавали на старите партита. Търсих Мая и Мира, но не можах да ги намеря. Вместо тях познайте кой видях. Стефан и Ана. Замръзнах на място. О Боже. Ана се обърна както и Стефан и ме видяха. Тръгнаха към мен.
YOU ARE READING
When she came
RomanceДаяна Уинстън и семейството ѝ се местят да живеят в Мексико. Там се запознава с тайнственото момче на име Ейдриан Пейн. Той е на 18 години и е с добър характер, но когато е с гаджето си Анелиа Форест започва да се държи ужасно с приятелите си обаче...