30 Глава

97 2 0
                                    

Гледна точка на Дани
Мая е толкова щастлива. След като ни каза добрата новина ние също много се зарадвахме. С Ана станахме много добри приятелки. Тя е заедно със Стефан, а ние с Ейдриан сме повече от добре.

След като оправих на Мая бялата рокля тя ми каза, че някой ден тя ще оправя моята
-Ами ако Хари се откаже? - беше хем щастлива хем притеснена.
-Ако се откаже ще натъпча главата му в буркан - казах и се засмяхме
Наистина искам с Ейд да се оженим. Мира трябва да дойде за свадбата. Всичко се случи толкова бързо че дори не знам дали е истина.
-Маяяяяяяя-Мира влезе и се хвърли на връта на Мая. После и на мен - Толкова ми липсвахте. Тя се усмихна и вдигна едната си ръка. На него имаше годежен пръстен. Мая се зарадва за нея.
-Ох трябва да тръгвам -  Мая тръгна към вратата
-Спокойно. Окей? - Тя кимна. Тържеството мина страхотно.



2 години по късно.
-Мама  - Лили каза. Вече знаеше няколко думички мама тати баба и дядо. Казваше ги толкова сладко. На Мая и Хари им се роди момченце. На мен и Ейд момиче, а Мира имаше близнаци от Шон. Те се преместиха в Мексико и сега всички сме заедно. А да Ана се върна в Англия със Стефан. Те ще се оженят другата седмица и ще отидем.
....
Един ден ми се обадиха от болницата в Англия.
-Ало гозпожице Уинстън - госпожо. Не си направих труда да поправям лекара-Майка ви тази нощ почина от инфаркт.
-Какво? Как така? Това не е истина-не може да е. Разплаках се и си хвърли телефона по стената.
-Дани какво става? - Ейд дойде при мен.
-Майка ми е починала.-казах през сълзи
-О боже моите съболезнования. - той ме прегърна силно. Взех телефона му и звъннах за баща си
-Ало тате - още плачех
-Дани здрасти  моля те ела си за погребението ѝ моля те. Ще се срутя моля те ела си. - той плачеше повече от мен
-Разбира се, че ще си дойда. Кога е то?
-След два дни
-Ще си дойда.- разговора приключи.

Заминах за Англия сама. Ейд остана да гледа Лили. Бях в старата си къща. Всичко ми напомняне за нея. Всичко.
-Тате готов ли си? - попитах. Това е най лошият ми ден
-Ако трябва да съм честен не съм готов. - и двамата плакахме.

-Днес погребваме една мила и красива жена. Със страхотен дух. Почивай в мир. - всички е църквата плсчеха аз най много.

When she came Where stories live. Discover now