Излязохме с Ейдриан навън и беше неловко. Никой от нас не говореше, но Ейдриан пак се наложи да разцепи тишината
-Извинявай за държанието на Ана. Не трябваше да се държи така с момиче като теб.
-Прав си. Тя е кучка.-казах и веднага съжалих-Ол извинявай.
-Няма проблем--той се засмя и продължи - Много си красива-аз се изчервих и го погледнах. Той сложи ръка на лицето ми.
-Ъм благодаря-усмихнах се леко.
В същия момент Луи се появи и ни прекъсна казвайки че времето е минало.
Гледна точка на Ейдриан
Влязохме вътре и седнах до Ана. Тя ме целуна и каза, че съм ѝ липсвал. Лошо ли е ако кажа, че тя не ми липсваше. Държеше се гадно много гадно днес, а Даяна е великолепен човек. В на Ана очите има празнота и омраза, а в нейните, дори не бях забелязал, че в нейните очи има зелено, но освен него имаше живот и любов. Тя беше много красива. Беше около 1 и 67 висока. Но височината и беше толкова перфектна. Тя е толкова перфектна. Боже мисля, че се влюбих. Истинско влюбване, а и вече не искам Ана. Момичетата бяха прави тя ме прави ужасен човек. Ами ако скъсам с нея. По добре да го направя отколкото да я карам да си мисли че я обичам.
-Ана искаш ли да излезем за малко отвън? Трябва да поговорим.
-Разбира се бебче. - съгласи се тя
След като излязохме тя нямаше търпение за какво ще говорим
- Е бебчо за какво ще говорим? - пита тя - Да не би да изкаш да се оженим?
Какво по дяволите?
-НЕ! искам да... скъсаме-изплюх камачето.
-КАКВО? ТОВА Е ЗАРАДИ ОНАЯ ПИКЛА! - реагира много по зле от колкото очаквах. Тя буквално превъртя. Но сега трябва да мисля как да опязя Даяна от Ана, защото Ана е.... ами Ана
-НЕ Е ЗАРАДИ НЕЯ. И ТЯ НЕ Е ПИКЛА! МОМИЧЕТАТА ЗА ПРАВИ, ЗАРАДИ ТЕБ СЕ ДЪРЖА ГАДНО С ТЯХ - извиках и аз с цел да защитя Даяна, но тя ме ни обърна внимание и влезе вътре. О не! Сега ще стане страшно
-Ти кучка такава. Как можа? Как можа да откраднеш Ейдриан от мен - да ме открадне?
Гледна точка на Даяна
Ана връхлетя в гаража като някой бик. Какво става и защо на мен вика?
-Какво става? Какво съм ти направила - попитах съвсем спокойно, въпреки че другите не бяха никак спокойни.
- Как какво открадна ми Ейдриан. Заради теб той скъса с мен!Какво? Какво по дяволите е станало и защо аз да съм виновна?
-Обещавам ти, че ще те убия. Повече няма да си щастлива от днес нататък-продължи тя.
Всички се бяха уплашили. Мая и Мира плачеха и дойдоха при мен за да ме прегърнат
-Съжалявам мила! Съжалявам - каза Мира
- Ще ти помогнем - продължи Мая
-Хора нищо не е станало тя е просто психично болна - за смях се,но те не.
YOU ARE READING
When she came
RomanceДаяна Уинстън и семейството ѝ се местят да живеят в Мексико. Там се запознава с тайнственото момче на име Ейдриан Пейн. Той е на 18 години и е с добър характер, но когато е с гаджето си Анелиа Форест започва да се държи ужасно с приятелите си обаче...