11 Глава

57 5 1
                                    

Гледна точка на Даяна
След решението, че ще ходим на концерт на Шон Мендес трябваше да кажа и на родителите си.  като отключих вратата на къщата и извиках родителите си няколко пъти видях, че съм сама. На масата беше оставена бележка
  Миличка като се прибереш си сложи да хапнеш нещо с баща ти сме в къщата на Камерън за вечерта. Ще се приберем малко по късно.
                             От мама
Камерън беше един колега на татко. Баща ми работеше в болницата като хирург. Казва се Крис Уинстън, а майка ми работи като фармацевт и се казва Лилиян Уинстън.
Сложих си малко мусака за вечеря. Пуснах си Филма After, който е по книгата на Анна Тод. Наистина книгата беше интересна както и филма, но книгата повече. След като филма свърши се качих в стаята си и легнах. Не можех да заспя от вълнение за концерта. Имаше огромен шанс нашите да не ме пуснат, но щях да ги моля толкова, че да им писне и да ме пуснат. От много време не сме виждали Ана и това ме успокояваше. Не знаех какво може да направи но определено нямаше да ме мачка така. Отнесох се във мислите си и заспах.
Гледна точка на Ана
-Ако не ми кажеш какво си на мислила няма да ти помогна- каза Стефан
-Добре а аз ще ѝ кажа, че докато си бил с нея си ѝ изневерил- заплаших го
-От къде знаеш за това? Никой не знае - паникьоса се
Зная за това от едни клюкарки до блока му. Те буквално знаят всичко и това ме уленяваше
-Не е твоя работа-казах
-Да е. От къде разбра за това? - почна да ми вика. Когато е ядосан е много секси. Чак сега забелязах колко е атрактивен. Той е с черни очи и Черна коса. Носеше черни дънки и бяла блуза. Определено имаше много мускули и плочки. Харесва ми.
-Добре де. Едни клюкарки ми казаха- най накрая се предадох, но защо? От кога се предавам?
- пред моя блок ли са клюкарките? - пита и аз кимнах- Това е баба ми и нейните приятелки - той въздиша.
-Е не знам дали ти е баба, вуйна, леля, стринка, но заминаваме за Мексико. - казах и той се укокори.
-КАКВО? Защо трябва да ходим до Мексико? - Каза той в объркване
-Защото така искам аз - отговорих и си взех лаптопа за да купя билети.
-Хубаво, но само за седмица - изкомандва той
-Хубаво - извъртях очи.
След като купих билетите се качих в общежитието си. Нагласи се за лягане и легнах. Заспах много бързо.

When she came Where stories live. Discover now