23 Глава

47 3 2
                                    

-Добре. Виж Дани след 1 седмица братовчедка ми има бал. - братовчедка му?
-И какво общо има тя с изневярата ти? - вече започва да се ядосвам. Знам, че Ана накара Стефан да го направи. Познавам го по добре от нея. Надрусал го е.
-Моля те изслушай ме поне. Моля те - умоляваше ме. Кимнах сърдито. - Както ти казах има бал. Там ще празнуваме и моя бал и исках да те поканя, защото е много е важно за мен да разбереш от мен. Та първо беше предизвикателство на което отказах, но после казаха че иначе ще ти кажат за плановете ми. И знам, че няма да можеш да ми простиш, но повярвай ми беше против волята ми. - вече предо биваше смисъл в главата ми, но не мога да му простя толкова бързо.
-Съжалявам Ейд. Разбирам те, но не мога ей така да ти простя. Трябва ми време да преосмисля всичко
-Добре. Разбира се! Колкото време ти е нужно- каза с усмивка. Наистина го разбирам и ще му простя, но сега имам други проблеми.
Като излязох от стаята видях, че Стефан беше там. Бързо се върнах, но той ме хвана за ръката и каза, че не помни какво е направил, но е изповръщал дрогата и ефекта е минал. Помни само, че Ана го е накарала да го направи и след като ѝ се е развикал тя се била разплакала. Каза, че тя не е същия този човек който познавам. Също каза, че сега наистина много съжалява.
-Стефан ти буквално се опита да ме изнасилиш. Добре, че Ейдриан дойде. Наистина знам, че не си бил на себе си затова не ти се сърдя, но не мога да ти повярвам за Ана, че се е променила. Ти не я познаваш така както аз
-О повярвай ми познавам я. Като дойде при мен първия път ме заплаши, че ще каже най голямата ми тайна ако не ѝ помогна. Каза, че ще ме съсипе. - Каза той
-Добре и каква е тази тайна, че да се изправиш срещу мен. - попитах ядосано вече
-Ще ти кажа - той въздиша

When she came Where stories live. Discover now