19 Глава

42 3 1
                                    

Гледна точка на Ана
Преди два дни престигнахме в Мексико. Аз бях у дома, Стефан беше в отседнал в хотел. След два дни има парти на което сигурно Даяна и Ейдриан ще отидат. Е поне се надявам.

Гледна точка на Ейдриан
Ана ми писа че се е върнала от Англия и сега тук в Мексико. Не знам защо, но това ме притеснява много.
Днес се разбрахме с Даяна да излезем да ядем пица. След като погледнах часа видях че имам 30 минути да изляза и да отида са я взема от у тях. От както съм с нея съм по щастлив.
Гледна точка на Даяна.
Преди време не вярвах, че някога ще имам по различно гадже от Стефан и не вярвах, че някога ще живея в огромна къща в Максико.
Имам половин час преди Ейдриан да дойде и да ме вземе за пицарията. Трябваше да се преоблека.
Времето мина бързо и той дойде.
-Хей. Как си?- попита ме и ме прегърна
-Добре съм ти? - отговорих
- И аз. Е каква пица искаш? -
-Като отидем ще си харесам - казах,но когато видях Ана да пресича улицата си глътнах езика - Тя не беше ли в Англия? - попитах бързо
-Беше да, но се върна. - Каза ми прекалено спокоен.
-Защо? - продължих разпита си
-Аз от къде трябва да знам - повиши тон
-Не ми викай. Не съм ти виновна за нищо. - също извиках
-Добре добре.
Това беше последното нещо което си казахме. Пред пицарията имаше много коли и едва успяхме да си намерим място. Вътре не беше много голямо, но достатъчно за да се поберът около петдесетина души. Беше добре обзаведено. Масите бяха кафеви и на тях имаше червени покривки. Пердетата бяха кожен цвят с червени цветя по тях. Беше красиво, наистина красиво.

When she came Where stories live. Discover now