27 Глава

35 2 5
                                    

Гледна точка на Даяна
Хотела в който бяхме отседнали беше великолепен. Имаше си всичко. В стаи бяхме аз и Ейдриан, Мая и Хари и Лу и Мира бяха в две отделни. Концерта на Шон е утре вечер и Мира е повече от щастлива. А положението между мен и Ейд е по добре от преди. На следващия ден лед като реших да му простя се държах студено с него. Избягвах го.
Взех си един душ и бях забравила, че Ейд е тук.
-О Боже. Забравих, че си тук. - казах притеснено.
-Е нищо. Ще се обърна на другата страна ако искаш - не звучи толкова зле.
-Добре.
Обляких се набързо и казах на Ейд че отивам при Мая и Мира в кафенето долу.
Те мр чакаха на една маса до прозореца. Хотела наистина беше хубав.
-Здравейте момичета-поздравих ги, но Мая плачеше - Мая какво се е случило.
-С Хари се скарахме и той каза, че повече не иска да ме вижда - Хари да го е казал?
-За какво по скоро сте се скарали че да го каже - попитах я, но Мира ми обясни вместо нея
-Хари е бил излязал на вън и не е казал на Мая. Мая се притиснила и му звъняла над 100 пъти а той все от пращал в гласовата му поща. Тя се ядосал и му казала, че ѝ писна да излиза и да я оставя сама и той каза, че и на него му писна да му води отчет и каза, че не иска повече да я вижда. След това ѝ се извинява и каза, че го е казал в яда си, но тя си събра багажа и дойде при мен - Това е гадно.
-Това е гадно, но вие имате дълга връзка и ще решите спора сигурна съм. - хванах ръцете ѝ в моите.
-Надявам се наистина, но той постъпи много гадно. - Каза Мая. Гадно ми е за нея. Познавам Хари не толкова добре колкото нея, но тя е силна и знам че ще се справи. Наистина. И знам, че ще се оправят. Вярвам в това.
-Мая. Виж Хари пред кафенето. Търси те. И ти носи цветя и бонбони. - Каза Мира.
Колко романтично.
-О никога не е правил такова нещо! - възкликна мая. Беше щастлива. Иии дано му прости. Хари дойде при нас и застана на колене пред Мая
-Мая моля те. Моля те прости ми- подаде цветята и бонбоните
-Хари аз... - той се изправи и я целуна не позволявайки да довърши изречението си - Добре. Прощавам ти.

When she came Where stories live. Discover now