След като стигнахме на партито видяхме Мая и Хари. Поздравих ме се и Ейдриан направи шега на Хари и му каза да предприеме безопасни мерки по късно. Аз се засмях, а Мая го удари по рамото.
След половин час седене на дивана реших да кажа на Ейдриан че си тръгвам.
-Е не си тръгвай. Ела ще се качим в някоя стая - Каза той.
-Да добре - качихме се втория етаж на къщата.
Гледна точка на Ма
Деня мина бързо. След като отидохме на това парти решихме, че трябва да прекараме време заедно с Хари
-Мая искаш ли да се качим в някоя стая? - попита ме Хари
-Добре. В коя стая?
- На втория етаж има стаи- информира ме
-Добре. - тръгнахме
Още със самото влизане в стаята Хари ме притисна към стената и ме целуна. Стаята беше голяма. Имаше едно легло, бюро и много равтове с книги. Беше като мини библиотека. В целувката си се приближавахме към леглото. След като легнахме на него аз бях върху Хари. Съблякох тениската му и започнах да го целувам по гърдите. През това време той събличаше моята тениска и ме целуваше по врата тогва вратата на стаята се отвори.
-О Боже! Толкова съжаляваме! Ние не знаехме, че сте тук и, че правите.... каквото правите - изчервих се когато познах гласа. Беше Даяна и сигурно и Ейдриан беше с нея. Чакай чакай защо Ейдриан и Даяна са сами? И какво правят при стаите? О Боже дали са заедно?
-Аз.... аз - заекнах. Покрих тялото си с блузата на Хари защото моята беше на земята.
-Ъм ние мислим на тръгваме--Каза Ейдриан и затвори вратата.
Гледна точка на Даяна
-Това беше.... Лал - казах в измение и срам от това което видях.
-Мхм. Хайде да забравим, че сме хванали най добрите си приятели. - каза Ейдриан.
Зачудих се къде е Мира. Не я бях виждала от много време а скоро ще заминаваме за САЩ
-Къде е Мира? - попитах
-При родителите си. Те са в Канада. Защо?
-Защото не съм я виждала от много време и не ми е звъняла.
-Да тя замина по спешност. - каза ми Ейдриан.
След това млъкахме и се запътихме към друга стая. Този път тази беше празна. Имаше телевизор и го пуснахме, но от музиката на вън не се чуваше нищо. Стаята беше подобна на онази в стаята на Хари и Мая но по малка. Ейдриан се приближи към мен и ме предърпа към себе си.
-Заедно сме от толкова малко, а значиш толкова много за мен. - Каза ми
-Ти също значиш много за мен- в този момент ме целуна. Толкова страстно и толкова великолепно. Той се опита да ме съблече.
-Трябва да ти кажа нещо-С тези думи се отдръпнах от него.
-Да какво има всичко наред ли е? - попита притеснен
-Да наред е, но...... ще искаш ли да си с мен ако ти кажа, че съм..... девствена? - казах ужасно засрамена, но той се засмя
-Не ме интересува дали си девствена или не. Пак ще искам да съм с теб и ще те обичам. -продължи да се смее
-Не аз просто исках да ти кажа..... - Чувствам се толкова глупаво в момента
-Хей няма проблем. Когато си готова тогава, а и все пак ходим от вчера.
-Добре
Вечерта мина така. Смях целуване, смях целуване. След около 3 часа реших наистина да си тръгвам и той ме изпрати до в къщи. Нагласи се и легнах.
YOU ARE READING
When she came
RomanceДаяна Уинстън и семейството ѝ се местят да живеят в Мексико. Там се запознава с тайнственото момче на име Ейдриан Пейн. Той е на 18 години и е с добър характер, но когато е с гаджето си Анелиа Форест започва да се държи ужасно с приятелите си обаче...