dikkat!bu kitap +18 bölümlere ve yetişkin içeriğe sahiptir. rahatsız olacaklar okumasın lütfen.
"Alyssa Clara Woods! Tanrı aşkına,hala uyanamadın mı seni uyuyan güzel?"
İki senelik oda arkadaşım olan Kristine'in bağırışlarıyla gözlerimi açmaya çalıştım. Ah, bugün lise son sınıfın ilk günüydü. Yani berbat okulumda geçireceğim son sene. Sonunda. Hiç bu kadar mutlu bir sabaha uyandığımı hatırlamıyordum.
"Ben olsam olsam yedi cücelerden en şişkosu olurum, Kristine."
Yatağımdan kalktığım gibi hazırlanmaya başlamıştım ki telefonuma birden bildirimler yağmaya başlamıştı. Şarjdan çıkarıp ekrana baktığımda sınıf grubumuza tonlarca mesaj geldiğini gördüm. Sabah sabah ne olmuştu da deliler gibi mesajlaşıyorlardı anlam veremiyordum. Birileri, okula yeni bir öğretmenin geleceğini iddia ediyordu. Ne? Üç sene boyunca bir kere olsun yeni bir öğretmen gelmemişti ve son sene mi değişiklik yapmak akıllarına gelmişti?
Herkes başka bir isim yazarken olayı kavramaya çalıştım. Tanrım, üç koca sene boyunca aynı sıkıcı öğretmenlerle okumak ne demek bilemesiniz. Bu benim için gerçekten iç açıcı bir haberdi.
Brian: Adı Harry Styles! Size yemin ederim ki adını listede gördüm.
Jennie: Hangi branşın öğretmeni olduğuna baksana aptal!
Luke: Keşke bir kadın olsaydı. Bunak adamların bana ders anlatmasından sıkıldım.
Steph: Onlar da sana bayılıyordu sanki Luke.
Alyssa: Kesin sesinizi de uyanayım.
Herkesin yeni bir öğretmen için heyecanlı olduğunu anlıyordum ama o sadece bir öğretmendi işte. Hepsi bu. Diğerlerinden bir farkı olmayacağına emindim.
Okul eteğimi ve üzerine beyaz gömleğimi giydikten sonra kahverengi uzun saçlarımı tarayıp aynada kendime baktım. Yeşil gözlerim fazlasıyla boş bakıyordu. Tipime sövmek serbest mi? Kendimden nefret etme seansımı tamamladığımda kahvaltı yapmak üzere mutfağa fırladım. İşte günün en sevdiğim zamanı. Yemek yemeyi her şeyden daha çok sevdiğimi söylemiş miydim bilmiyorum ama yemek yemeyi her şeyden daha çok seviyorum.
"Günaydın güzellik," Kristine elindeki pankek tabağıyla masaya doğru ilerledi. "Şu yeni öğretmen olayı da neyin nesi? Umarım yakışıklı ve uzun boyludur. Bir de otuzlu yaşlarında olursa iyi olucak."
Kristine'nin klasik olgun erkek takıntısı işte. Aslında ona hak veriyordum, lise hayatı boyunca ergen çocuklardan kazık yemiş ve bıkmış usanmış biri olarak oldukça haklıydı.
"Bilemiyorum, Kristine. Pek benlik değil." dedim Nutellaya uzanırken.
"Hah, denemeden bilemezsin tatlım." dedi ve büyük bir dilimi ağzına atıp ayağa kalktı. "Hadi hızlı ol, geç kalacağız."
Birkaç dakika içerisinde pankekleri ağzıma tıkıştırdıktan sonra sandalyeye asılı olan ve yaklaşık 1 hafta önceden hazırlamış olduğum çantamı kaptım. Ayağa kalkıp kapıya doğru yürüdüm ve anahtarı cebime sokuşturdum. Siyah botlarımı ayağıma geçirdim ve kot ceketimi sırtıma attım. Yine tam anlamıyla sıkıcı görünüyordum, gerçekten okulda pek arkadaşım olmamasına şaşırmamalı.
"İlk gün için heyecanlı mısın, Alyssa?"
Klasik bir okul yılı olacaktı işte. Son sene olması gerçekten hiçbir şeyi değiştirmiyordu.
"Ah, değilim." dedim ayakkabımı düzeltirken. "Umarım, bu sene başıma heyecan verici olaylar gelir, yoksa son senemi de sıkıntıdan patlayan bir bakire olarak geçirmek istemiyorum." bunun üzerine ikimizde kıkırdadık. Ardından dışarı çıktık ve otobüsü beklemeye başladık.
Başıma neler geleceğini bilseydim,yemin ederim ki bu sözleri söylemezdim.
Hepiniz hikayeye hoş geldiniz! Aklımda eğlenceli ve biraz da dramalı/duygusal bir kurgu var, beğeneceğinizi umuyorum. Uzun zamandır bir Teacher kurgusu yazmak istiyordum.
keyifli okumalar! :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad teacher 1-2 | hs [DÜZENLENİYOR]
Fanfiction"Söyle bana Alyssa, sana ne yapmalıyım?" sırıtarak gülümsedim. "Ne dilerseniz, Bay Styles." #6 at harrystyles