6 ay sonra
"Seni seviyordu." gözlerini kırpıştırdı. "Hala seviyor."
Alyssa derin düşüncelere dalmış bir şekilde başını salladı. "Evet, seviyordu." gülümsedi ve dizlerini kendine çekti. "Ama kendini sevmiyordu. Kendisini iyi olan her şeyi mahvetmiş ve yaşanan her şeyi bozmuş kötü adam olarak görüyordu. Ve böylece kendini bunu yapmaya zorladı, bunu gerçekten yaptı ve yaşadığımız her şeyi yerle bir etti."
Kristine oturduğu koltukta kıpırdandı ve başını sallayarak bir kaç saniye Alyssa'ya baktı.
"Hala onu düşünüyor musun?"
"Her gün." gözlerini kapatarak derin bir nefes verdi.
"Peki bunu bir daha yapar mıydın?"
Duraksadı. "Evet." Alyssa yüzünde buruk bir tebessüm ile onu onayladı. Çünkü yaşadıkları şey ne kadar yanlış da olsa, Harry onun kalbini defalarca parçalara ayırsa dahi ona bir kez daha sahip olabilmek için her şeyini verirdi.
❧
"Onu gerçekten seviyor muydun?" Claudia merakla sordu.
Harry başını sallayarak derin bir iç çekti.
"O zaman neden aranızdaki şey bitti? Neden onu bıraktın?"
"Çünkü," duraksadı. "Bilmiyorum. Ona iyi gelmiyordum, onun canını yakıyordum, anlarsın ya? Onun sürekli canını acıtıyordum, sürekli... ve bazen, bazen bunu bildiğim halde devam ediyordum. Bana acıyla bakmasını, parlak, büyük yeşil gözlerinin yaşlarla dolu olduğu halini seviyordum. Bana aşıktı ve ben bundan faydalandım. Yaşı henüz küçüktü ve onun için oldukça zararlıydım. Ama onu seviyordum, hala seviyorum. Bir yanım sonsuza dek sevecek. Ama benden çok daha iyisini hak ettiğini ve bulacağını biliyorum. Birbirimizden ayrılırken kalbindeki kırıkları gözlerinin içinden görebiliyordum. Yüzüne bakarak hissettiği acıyı hissedebilmiştim. Ama sanırım, bazen birine yardım etmek için onu yaralaman gerek."
Claudia gözlerini ona dikmiş bir şekilde başını olumsuzca salladı.
"Hayır, gerek değil. Sadece ona kendini açacak ve onun yüzünden kalbinin kırılmasını göze alacak kadar cesur olman gerekiyor. Seni gerçekten seviyordu ve sen onun sevgisini, bunu riske almanın sonuçlarına değmeyeceğini mi düşündün?" gülümsedi. "Onu kaçırdın. Onu ve sana olan sevgisini kaçırdın. Sen bir korkaksın, Harry."
Harry dizlerini kendine çekti ve çenesini yaslayarak gözlerini kapadı. Cevap vermedi, çünkü onun haklı olduğunu biliyordu.
❧
bunun gibi birkaç bölüm daha gelecek, eski anılar& ayrıldıktan sonra yaşananlar vb. ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad teacher 1-2 | hs [DÜZENLENİYOR]
Fanfiction"Söyle bana Alyssa, sana ne yapmalıyım?" sırıtarak gülümsedim. "Ne dilerseniz, Bay Styles." #6 at harrystyles